Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، قرارگاه عملیاتی بسیج صنعتی کشور امروز در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل جلسه داد.

 

این نشست در خصوص راه اندازی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

 

راه اندازی تاسیسات و ماشین آلات صنعتی، تمرکز بر بازسازی اصولی منازل و ساختمان‌ها و کمک به ایجاد اشتغال در حوزه تولید و صنعت، از محورهای مورد بحث در این نشست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تقسیم کار میان بسیج مهندسین استانهای کشور تصمیماتی برای کمک به زلزله زدگان اتخاذ شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز

مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره نمایشگاه معرفی مشاغل که در دانشگاه کار شهر الوند برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات مطلوبی که در شهرستان البرز صورت گرفت، راه اندازی هنرستان‌های جوار صنعت در محل شرکت‌های صنعتی است تا مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان پس آموزش و مهارت آموزی بتوانند به عنوان یک نیروی ماهر در همان شرکت مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی به دلیل انتخاب رشته برای دانش آموزان حساس است، تصریح کرد: اگر بتوانیم در این مقطع مشاوره‌های خوبی از نظر معرفی مشاغل، معرفی رشته‌ها و نحوه کسب درآمد به دانش آموزان ارائه دهیم، به طور قطع نتایج خوبی حاصل می‌شود.

این مسئول به برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل نیز اشاره کرد و یادآور شد: این نمایشگاه‌ها از موضوعات و رویداد‌هایی است که در سال‌های اخیر با همکاری فرمانداری البرز، دانشگاه کار، آموزش و پرورش، سازمان فنی و حرفه‌ای و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

غفوری ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه، این امکان برای والدین و خانواده‌ها ایجاد شد تا در کنار فرزندان از نمایشگاه بازدید کنند و از توانمندی‌های صنعتی و علمی موجود در شهرستان مطلع شوند، آشنایی خانواده‌ها با مشاغل صنعتی آنها با آگاهی بیشتری می‌توانند فرزندان خود را نسبت به انتخاب رشته تحصیلی هدایت و راهنمایی کنند.

به گفته فرماندار شهرستان البرز بیان کرد: این رویداد هرچقدر از نظر کیفی تقویت شود گامی موثر در جهت بهبود وضعیت اشتغال برداشته می‌شود و یکی از موضوعات مهم در توسعه شهرستان و رونق تولید، نیروی کار است که در شرایط کنونی شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی به آن نیاز دارند، از این رو نمایشگاه مشاغل، ارتباط نیروی کار جوان را با کارآفرینان برقرار می‌کند.

۳۵ دانش آموز در ۲ رشته صنعتی در این هنرستان مشغول به یادگیری و مهارت آموزی هستند که این شرکت برای آنها سرویس حمل و نقل و لباس فرم نیز فراهم کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب
  • برداشت محصول گوجه سبز در ۲ روستای پیران و کلاهمال
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آغاز برداشت محصول باقلا از سطح ۱۰۰ هکتار از مزارع سرپل ذهاب
  • آمادگی کامل سرپل‌ذهاب برای برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • دستبند پلیس سرپل ذهاب بر دستان ۴۳ مجرم
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم