Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - رئیس فدراسیون کبدی کشورعراق گفت: حضور تیم های زنان و مردان این کشور در رقابت های 2017 آسیا گرگان بیشتر به منظور کسب تجربه است.

حمید حمدانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان افزود: تیم ملی کبدی بزرگسالان عراق برای نخستین بار در رقابت های رسمی و آسیایی شرکت کرده که تجربه جدیدی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: از دیگر سو تیم ملی کبدی مردان عراق متشکل از بازیکنان 16 تا 20 ساله و شاید جوان ترین گروه حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا است.
وی با بیان اینکه رشته کبدی از سه سال قبل در عراق فعال شده و انتظاری از جوانان برای کسب مدال نداریم؛ گفت: این قول را می دهم که در آینده نه چندان دور یکی از قطب های اصلی کبدی آسیا باشیم.
به گزارش ایرنا دهمین دوره رقابت های کبدی مردان و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از امروز جمعه سوم آذر در سالن امام خمینی (ره) گرگان آغاز شد.
براساس قرعه کشی در بخش مردان این رقابت ها تیم های هند، پاکستان، ژاپن، عراق و افغانستان در گروه اول و ایران، کره جنوبی، سریلانکا، تایلند و ترکمنستان در گروه دوم به مصاف هم می روند.
در بخش زنان هم تیم های هند، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و چین تایپه در گروه اول و ایران، ژاپن، سریلانکا، عراق و پاکستان در گروه دوم با هم رقابت می کنند.
3014/2729
*خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: کرمانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و قرقیزستان امروز _چهارشنبه چهارم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و قرقیزستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ایران - قرقیزستان) ساعت ۱۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747418

دیگر خبرها

  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند