Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا رودکی که برای پیدا کردن جودوکار پناهنده شده در هلند باقی مانده بود دست خالی به ایران بازگشت.

به گزارش قدس آنلاین، محمد رشنونژاد جودوکار وزن ۶۰- کیلوگرم ایران که چند روز پیش عازم رقابت‌های گرندپری هلند شده بود پس از پایان این رقابت‌ها به یکباره اقدام به ترک اردوی تیم ملی کرد و به همراه این تیم به ایران بازنگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق و تلاش‌های بی فایده برای پیدا کردن ردی از این جودوکار،تیم ملی به ایران بازگشت اما محمدرضا رودکی مدیر تیم ملی که در این سفر هم مسئولیت سرپرستی و هم در اقدامی عجیب مسئولیت مامور حراست وزارت ورزش را بر عهده داشت، در کشور هلند ماند تا رشنونژاد را پیدا کرده و به همراه خود به ایران بازگرداند.

اما تلاش چند روزه رودکی برای پیدا کردن رشنونژاد در هلند و یا دیگر کشورهای اروپایی بی‌فایده بوده و شنیده می‌شود وی شب گذشته بدون جودوکار فراری و با دست خالی به ایران بازگشته است.

شایعه شده رشنونژاد به اتفاق و کمک یکی دو جودوکار سابق ایران که آن‌ها نیز به آلمان پناهنده شده‌اند راهی کشور آلمان شده است و قصد وی برای عدم بازگشت به ایران با برنامه ریزی قبلی بوده است.

به نقل از ایسنا، محمدرشنونژاد یکی از جودوکاران جوان و با آتیه ایران، ۶ ماه پیش موفق به کسب مدال نقره آسیا در رده بزرگسالان شد. وی سال گذشته با انتقاد از وضعیت نابسامان خود و عدم توجه کافی مسئولان فدراسیون و ورزش ایران، از قصد خود برای حراج مدال‌هایش خبر داده بود!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت

به گزارش همشهری آنلاین، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

کد خبر 846631 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • مدرس حوزه علمیه قم : اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است/ «هیچ توصیه‌ای نداریم که فرد خودکشی‌کننده در قبرستان عمومی دفن نشود»
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت