Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کمیته داوران روز گذشته اسامی داوران هفته سیزدهم را اعلام کرد و بر اساس انتخاب این کمیته قرار است علی صفایی بازی استقلال و گسترش که در ورزشگاه خالی آزادی برگزار می‌شود را قضاوت کند.

شاید برای اهالی فوتبال این چهره جوان داوری چندان آشنا نباشد. صفایی 35 ساله اهل قم است و کمتر فرصت پیدا کرده در بازی‌های پخش مستقیم حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل پیش این داور بازی استقلال و ملوان نوین از سری بازی‌های جام حذفی را سوت زد و در حال حاضر این فرصت را پیدا کرده است تا بازی لیگ برتر بین استقلال و گسترش را سوت بزند.

صفایی 10 سال دیگر زمان دارد تا در عرصه داوری بدرخشد و این میدان‌ها می‌تواند به تجربیات این داور جوان بیفزاید. استقلال تاکنون از داوری‌ها لطمه زیادی خورده است و به نوعی به داوری حساس شده است. شفر سرمربی آلمانی استقلال هم نشان داده کنار خط زیاد تکاپو دارد و با سوت‌های معروفش به داوری اعتراض می‌کند.

خیلی‌ها به حالت طنز بعد از بازی شهرآورد به دلیل سوت‌های متعدد شفر به این نکته اشاره می‌کردند که داور باید برای مقطعی بازی را متوقف می‌کرد و سوت خودش را در اختیار این مربی می‌گذاشت تا مجبور نشود به خاطر اعتراض دایما سوت بزند.

حالا علی صفایی جوان قرار است در مقابل این مربی قرار بگیرد و باید نیمی از حواس خود را متوجه اعتراض‌های این مربی بکند.

استقلال توانست از مشهد تنها یک امتیاز سوغات بیاورد ولی این بار باید از شرایط میزبانی استفاده کرده و سه امتیاز را در ورزشگاه خالی آزادی نگه دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)