Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سراوان گفت: پایان حکومت خودخوانده داعش در کشورهای اسلامی نشان از حضور فرزندان این مرز و بوم است که در مکتب بسیج تربیت یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون عصر روز گذشته یادواره شهیدان حمیدرضا حسین بر، لعل بخش آرام، اکبر درزاده و محمد امین سپاهی با حضور فرماندار سراوان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان، رئیس بنیاد شهد و جمعی از مسئولین ادرات و بسیجیان در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درویش نارویی فرماندار سراوان در این یادواره با اشاره به شرایط اوایل انقلاب در کشور و عدم اقتدار لازم ارتش در آن زمان، گفت: امام خمینی (ره)  شرایط را به خوبی درک کردند که بهترین مولفه قدرت در میان مردم باشد و فرمان تشکیل بسیج ملت ایران برای دفاع از مرزهای کشور را صادر کردند و این فرمان در تاریخ ایران ماندگار شد.

وی با بیان کارکردهای مختلف بسیج در مسائل مختلف و ابعاد متفاوت، افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس رشادت های بی نظیری را  از خود نشان دادند که سهم قابل توجهی از موفقیت ها در این دوران متعلق به این گروه از جامعه است.

فرماندار سراوان گفت: امروز در جای جای ایران اسلامی گلزارهایی مشاهده می شود که مشهود عطر جوانان برومند در خاک خفته این مرز و بوم است که برای دفاع از سیانت و تمامیت ارضی کشور جانانه دفاع کردند.

نارویی بالاترین نقش بسیج را در جبهه های نبرد علیه دشمن برشمرد و اضافه کرد: بسیجیان پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، در حوزه های مختلف مانند سازندگی حضور مقتدرانه خود را به نمایش گذاشته اند.

وی پایان حکومت خوخوانده داعش در کشورهای اسلامی را نشان از حضور فرزندان این مرز و بوم برشمرد که در مکتب بسیج تربیت یافته اند و بسیج را نهادی دانست که جوانان این کشور را به لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به تعالی می رساند.

فرماندار سراوان خاطر نشان کرد: سردار بزرگ اسلام، منطقه و خاورمیانه؛ سردار سلیمانی توانست با یک حرکت جانانه و یک بسیج همه جانبه مردمی، اکثر کشورهای اسلامی را در مسیر مبارزه با داعش هماهنگ کند که امروز طعم شیرین این پیروزی به کام ملت های منطقه رسیده است.

شایان ذکر است در پایان مراسم، حضار ضمن قرائت فاتحه مزار شهدا را با گلاب عطر افشانی کردند.



انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی+جزئیات

جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر کردند.

در این بیانیه آمده است؛نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران که چشم‌های جهانیان را روزهاست به آسمان خیره نگه داشته و خواب و خوراک را بر غاصبان صهیونیستی فلسطین حرام کرده، به خوبی نشان داد که امروز، معادلات منطقه و جهان را فرزندان روح الله الخمینی رقم می‌زنند.

آنچه که امشب آسمان سرزمین‌های اشغالی را در نوردید، تنها سر آغاز پاسخ به سال‌ها جنایت اسرائیل است. پاسخی که نشان داد یکی از پرادعاترین قدرت‌های نظامی و سیاسی جهان، در برابر اراده‌ی سپاه حق برای انتقام، نمی‌تواند کاری جز انتظار برای به هلاکت رسیدن و در هم کوبیده شدن پایگاه‌های پوشالیش رقم بزند.

تجمع غرورآمیز امشب و اعلام حمایت دانشجویی- مردمی از این پاسخ محکم سپاه، نشان داد که مبارزه با شر و دفاع از مظلوم در رگ و پی و خون مردم ما تنیده و تا زمانی که فلسطین از نهر تا بحر آزاد شده و غده سرطانی اسرائیل نابود شود، علم بر زمین نخواهیم گذاشت.

 

دیگر خبرها

  • کانون بسیج اساتید دانشگاه بوعلی سینا از عملیات مقتدرانه وعده صادق حمایت کرد
  • معاون سیاسی طالبان: اقدام ایران علیه اسرائیل «دفاع مشروع» بود
  • بیانیه حزب کارگزاران سازندگی در پی پاسخ مقتدرانه ایران
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • حمایت یزدی‌ها از اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران در دفاع از کشور + فیلم
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی
  • بیانیه جمعی از تشکل‌های دانشجویی در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی+جزئیات
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سراوان