Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آستارا روز جمعه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: جعفری در رده سنی جوانان و در وزن منفی 140 کیلوگرم در بخش های پرس سینه با لوازم و بدون لوازم، 2 مدال طلا کسب کرد و با عملکرد فنی خوب، به عنوان بهترین وزنه بردار رده سنی جوانان انتخاب شد.
ساسان کریم پوریان یادآور شد : این مسابقات با شرکت 700 ورزشکار از 35 کشور مختلف در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت سه روز در مسکو برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: آستارا در رشته های پرورش اندام و پرس سینه استعدادهای زیادی دارد و ورزشکاران این شهرستان در سطوح بین المللی، افتخارات متعددی برای کشورمان کسب کرده اند.
کریم پوریان رشته های پرس سینه و پرورش اندام را جزو رشته های پر هزینه دانست و افزود: ورزشکاران حرفه ای این رشته ها باید از سوی فدراسیون و هیات ورزشی استان حمایت شوند، تا انگیزه قهرمانی در آن ها ایجاد شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جموری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و 500 ورزشکار در آن فعالیت می کنند.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!