Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-23@18:41:58 GMT

چک باشگاه استقلال باز هم «پاس» نشد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۷۰۴

چک باشگاه استقلال باز هم «پاس» نشد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد از پاس نشدن چک باشگاه استقلال در ماجرای صدور رضایت‌نامه داریوش شجاعیان خبر داد.

وبسایت نود و به نقل از تسنیم، هوشنگ نصیرزاده در واکنش به احتمال حضور گسترش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستیم، اما ما همه معیارهای حرفه‌ای‌سازی را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقاً تنها باشگاه حرفه‌ای ایران که طبق استاندارهای بین‌المللی فعالیت می‌کند، فقط گسترش فولاد است، چون هیچ کمکی از دولت دریافت نمی‌کند، دارای ورزشگاه اختصاصی است و تمامی معیارها را رعایت کرده است.

وی افزود: هیچ تیمی در ایران ورزشگاه اختصاصی ندارد و همه آنها هم به‌نوعی از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین باشگاهی که می‌شود به آن حرفه‌ای گفت، فعلاً گسترش فولاد است که آن هم به‌خاطر تلاش‌های آقای زنوزی است. ما کاملاً آمادگی داریم که به لیگ قهرمانان آسیا برویم و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

20441

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند و بازی لغو شد.

طرفداری | یکی از دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ یک به دلیلی عجیب برگزار نشد.

قرار بود تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت 18:30 امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول فوتبال و در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان فجر سپاسی شیراز باشد.

با توجه به اینکه ورزشگاه غدیر تحت مالکیت باشگاه استقلال خوزستان است، مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی برای بازی در این ورزشگاه باید رضایت عوامل همنام خوزستانی را جلب کنند.

پیش از اینکه این اتفاق رخ بدهد، اعضای تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی برای برگزاری بازی به ورزشگاه غدیر رفتند، اما با درهای بسته این استادیوم مواجه شدند!

تماس عوامل باشگاه استقلال با مدیران استقلال خوزستان و مقامات استان خوزستان به نتیجه نرسید و این مسابقه برگزار نشد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!
  • فاجعه در لیگ یک؛ دو تیم پشت در ورزشگاه ماندند و بازی لغو شد! + عکس
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد