Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@14:26:29 GMT

چک باشگاه استقلال باز هم «پاس» نشد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۷۳۲

به گزارش پارس نیوز،

هوشنگ نصیرزاده، در واکنش به احتمال حضور گسترش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستیم، اما ما همه معیارهای حرفه‌ای‌سازی را داریم. اتفاقاً تنها باشگاه حرفه‌ای ایران که طبق استاندارهای بین‌المللی فعالیت می‌کند، فقط گسترش فولاد است، چون هیچ کمکی از دولت دریافت نمی‌کند، دارای ورزشگاه اختصاصی است و تمامی معیارها را رعایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ تیمی در ایران ورزشگاه اختصاصی ندارد و همه آنها هم به‌نوعی از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین باشگاهی که می‌شود به آن حرفه‌ای گفت، فعلاً گسترش فولاد است که آن هم به‌خاطر تلاش‌های آقای زنوزی است. ما کاملاً آمادگی داریم که به لیگ قهرمانان آسیا برویم و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

آسیایی شدن گسترش فولاد در صورت حذف یکی دیگر از نمایندگان ایران

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره اینکه اعلام کرده بود باشگاه استقلال چک رضایت‌نامه داریوش شجاعیان را تا پایان هفته جاری پرداخت می‌کند و آیا با توجه به پایان هفته این اتفاق رخ داده است یا خیر، گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد. یکی از باشگاه‌هایی که ما با آنها ارتباط صمیمی داریم، باشگاه استقلال است. فعلاً چک استقلال پاس نشده، اما این مشکل هم به‌زودی حل می‌شود.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد

به گزارش همشهری آنلاین بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا به دلیل پرونده سانتاکلارا، این شائبه را به وجود آورد که مجوز حرفه‌ای آبی‌ها در خطر است اما براساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا، بسته ماندن پنجره ارتباطی با مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک را بارگذاری کرده و تنها مانع باقی مانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم نامه‌ای که بارگذاری شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقی مانده مطالبات سانتاکلارا، باز خواهد شد.

کد خبر 845073 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد