Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@11:13:58 GMT

پدیده - نفت؛ به دنبال شکستن طلسم 65 روز نبردن

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۸۷۵۷

پدیده - نفت؛ به دنبال شکستن طلسم 65 روز نبردن

رکنا: پدیده و نفت تهران برگزار کننده اولین دیدار هفته سیزدهم خواهند بود؛ درحالیکه دو تیم شرایط مختلفی را تجربه می کنند.

شاگردان رضا مهاجری در حالی میزبان نفت تهران خواهند بود که هنوز طعم باخت در خانه را نچشیده اند. آنها برخلاف رقیب امروزشان ثبات خوبی در مدیریت باشگاه دارند و با نتایج قابل قبولی که تاکنون گرفته اند، جایگاه خود را بین بالانشینان جدول تثبیت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نفتی ها که در روزهای اخیر اخبار ناخوشایندی در مورد حکم جلب مالک باشگاه خود شنیده اند، نه تنها تمرینات منظمی را دنبال نمی کنند؛ بلکه به لحاظ روحی هم شرایط مساعدی ندارند و در نهایت بلاتکلیفی، این روزها را سپری می کنند. 
پدیده:
پدیده این فرصت را دارد که با کسب سه امتیاز این بازی خانگی حضور خود در جمع بالانشینان لیگ را تداوم ببخشد. وقتی عملکرد این تیم مشهدی را در دیدارهای خانگی اش مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که آنها با 2 برد مقابل سپاهان و سایپا و 3 تساوی برابر استقلال Esteghlal خوزستان، ذوب آهن و فولاد موفق به کسب 9 امتیاز از 5 بازی شده اند. جالب است بدانید هر سه تساوی خانگی پدیده با نتیجه مشابه 2 بر 2 رقم خورده است. شاگردان مهاجری که هفته قبل با یک تساوی خارج از خانه مقابل پرسپولیس یک امتیاز ارزشمند را کسب کردند، امیدوارند سه امتیاز بازی امروز را به حساب خود واریز کنند. پدیده تا قبل از این دیدار با 18 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. پدیده در صورتیکه در دیدار با نفت تهران موفق به کسب پیروزی شود، پس از 65 روز دوباره در لیگ برتر موفق به کسب سه امتیاز شده است. سه امتیازی که می تواند باعث روشن شدن موتور این تیم در هفته های پایانی شود تا تیم تحت هدایت مهاجری نیم فصل اول را در جایگاه مناسب تری به پایان برساند.
آمار:
پدیده با 20 گل زده بعد از پارس جنوبی عنوان دومین خط حمله برتر لیگ را در اختیار دارد و می تواند امیدوار باشد مقابل نفت تهران ضمن کسب 3 امتیاز دلچسب آمار گل های زده اش را نیز ارتقاء دهد. از مجموع 20 گل زده پدیده، 7 گل در نیمه اول و 13 گل در نیمه دوم به ثمر رسیده است. شاگردان رضا مهاجری آخرین بار در هفته هفتم مقابل تراکتورسازی و در دیداری خارج خانه طعم برد را چشیدند و حالا بعد از 2 ماه می خواهند با کسب 3 امتیاز ضمن تدوام نباختن در مشهد، جایگاه خود را بین صدرنشینان تثبیت کنند.
ترکیب احتمالی:
سعید جلالی راد، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، سید عبدالله حسینی، میلاد کمندانی، محمدمهدی مهدیخانی، سینا زامهران، محمد آقاجانپور، امین قاسمی نژاد، محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی
موثرترین بازیکن:
قاضی با 7 گل و قاسمی نژاد، خانزاده و مهربان نیز هر کدام با3 گل زده بهترین گلزنان پدیده هستند. رضا ناصحی هم از مهره های اصلی رضا مهاجری به حساب می آید و سرمربی پدیده با تجربه این بازیکن سعی دارد در انتقال توپ از فاز دفاع به حمله و ایجاد موقعیت موفق عمل کند. محمدرضا خلعتبری نیز جلوتر از این بازیکنان و کنار محمد قاضی Judge همیشه بازیکن کلیدی و ارزشمندی برای پدیده بوده است. پدیده ای ها برای دیدار امروز اکبر ایمانی، اکبر صادقی و محمدرضا خانزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت. معین عباسیان، فریبرز گرامی و محمدحسین مرادمند نیز مصدومان مشهدی ها هستند تا دست رضا مهاجری برای انتخاب 11 مرد اصلی اش بسته تر از قبل باشد.
نفت تهران:
نفت تهران بعد از حذف از آسیا، باخت به سایپا در هفته دوازدهم و ادامه روند بلاتکلیفی مالکیت باشگاه، حالا باید به مصاف پدیده ای برود که برای ادامه حضورش در بالای جدول نیاز مبرم به سه امتیاز این بازی دارد. نفتی ها در بازی با سایپا تیم کم رمق و بی روحیه ای نشان دادند و باید دید آیا درخشان می تواند تیمش را به شرایط بهتری برساند یا نه. نفت تهران تا پیش از این دیدار با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد.
آمار:
نفتی ها در 6 دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته اند، 2 مساوی و 4 باخت را تجربه کرده اند و در دیدارهای خارج از خانه اصلا عملکرد خوبی ندارند. آنها 8 گل در این 12 هفته به ثمر رسانده اند که 7 گل آن در 30 دقیقه های پایانی بازی ها بوده است. شاگردان درخشان از مجموع 15 گل دریافتی 11 گل را در نیمه دوم خورده اند که نشان از افت این تیم در 45 دقیقه دوم دارد. نفتی ها طی 12 هفته سپری شده از لیگ در 3 دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده اند. 
ترکیب احتمالی:
میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، امیرحسین فشنگچی، احمد امیرکامدار، امین منوچهری، سامان آقازمانی، علیرضا عزت کرامت، احمد آل نعمه، محسن بنگر، هاشم بیگ زاده، عیسی آل کثیر 
موثرترین بازیکن:
بی شک عیسی آل کثیر با 6 گل زده بهترین بازیکن نفتی ها بوده که 2 بار موفق به زدن گل 3 امتیازی برای تیمش شده است. محسن بنگر، امیرحسین فشنگچی و سامان آقازمانی از مهره های اصلی نفت در دیدارهای قبلی به شمار می روند که برای بازی امروز نیز درخشان حساب ویژه ای روی آنها باز کرده است.
دیدار دو تیم ساعت 15:45 امروز با قضاوت Judgment رضا مهدوی و کمک های امیررضا آشورماهانی و احد سلطانی در ورزشگاه ثامن برگزار خواهد شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان

خیبر خرم‌آباد به یکه‌تازی خود در لیگ دسته اول فوتبال ادامه داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امشب (چهارشنبه) با 9 دیدار پیگیری شد که نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

نفت و گاز گچساران 2 - شاهین بندرعامری صفر

داماش گیلانیان 2 - مس شهر بابک یک

خوشه طلایی ساوه صفر - خیبر خرم‌آباد یک

اکبرپور: سپاهان؟ در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم

نفت مسجدسلیمان 2 - شهر راز شیراز یک

مس کرمان 2 - آریو اسلامشهر صفر

پارس جنوبی جم یک - چادرملوی اردکان 2

مس سونگون ورزقان یک - استقلال ملاثانی (آبی‌پوشان جنوب) صفر

فجر سپاسی شیراز یک - دریا کاسپین بابل صفر

سایپا صفر - شهرداری آستارا یک

با این نتایج، خیبر خرم‌آباد با 55 امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشید و چادرملو با 54 امتیاز  در رتبه دوم جدول باقی ماند.  بعد از این دو تیم، فجر سپاسی با 51 و نفت مسجدسلیمان با 49 امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده
  • ساماندهی پدیده زباله‌گردی و کودکان کار طی ماه‌های آینده/فعال شدن ساخت تمام خطوط متروی تهران
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • دریا به دنبال پیروزی مقابل تیم فجر شهید سپاسی
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • قلعه‌نویی به دنبال شکست طلسم تیم ملی ایران در عشق آباد
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!