Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > محیط زیست - ایلنا نوشت: رئیس سازمان امداد و نجات از جان باختن سه نفر بر اثر حوادث آب‌گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته خبر داد.

مرتضی سلیمی ، درباره حوادث آب گرفتگی و طوفان در سه روز گذشته، گفت: عملیات مهار سیل و آبگرفتگی و توفان از ٣٠ آبان الی ٣ آذر تا ساعت ٦:٣٠ در ٧ استان ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گلستان و هرمزگان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه به ٢٣ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین امداد رسانی شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون به ٥٥٥ نفر امداد رسانی شده و با برپایی ٥ دستگاه چادر ٢٣ نفر اسکان اضطراری شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به آمار مصدومان و کشته‌شدگان این حادثه، گفت: در این حوادث ٣ نفر شامل ٢ نفر در روستای چاووشی-خورموج -بر اثر وقوع سیل-طاهره محمدی٤٢ ساله و علیرضا گلشن ١٤ ساله همچنین ١ نفر در بخش الوارگرمسیری - اندیمشک - بر اثر رعد و برق با نام غریبخان توسلی ٦٥ ساله جان خود را از دست دادند.

سلیمی تاکید کرد: از ٤٣ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب انجام شده است.

او ادامه داد: ٤٠ تیم شامل ١٧٦ نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند و ٢٩٣ تخته پتو، ١١٩ تحته موکت، ٢٦٠ کیلوگرم نایلون، ١٠٥ ست شست‌وشو و ١٣٧٠ قوطی کنسروجات توزیع شده است.

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : سیل -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۱۱ تروریست در دو عملیات جداگانه اطلاعاتی نیروهای امنیتی پاکستان در خیبرپختونخواه کشته شدند.

ارتش پاکستان روز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای امنیتی در دره اسماعیل خان عملیاتی را علیه تروریست‌ها انجام دادند که تبادل آتش میان دو طرف به کشته شدن ۱۰ تروریست انجامید.

نیروهای امنیتی پاکستان عملیات دیگری در منطقه وزیرستان شمالی انجام دادند که در آن یک تروریست کشته شد.

بنا به اعلام ارتش پاکستان، مقادیر فراوانی تسلیحات و مهمات از تروریست های کشته شده به دست آمده است.

گفته می شود این تروریست ها در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی و غیرنظامیان شرکت کرده بودند.

پیشتر مرکز تحقیقات و مطالعات امنیتی اسلام آباد پاکستان اعلام کرده بود در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ بیش از ۲۴۵ حمله تروریستی در پاکستان انجام شده. در این حملات ۲۸۱ نفر از جمله نظامیان و شهروندان عادی کشته شده اند.

کد خبر 6086780

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • ۴ کشته و ۱۰ مفقود در طوفان گوانگدونگ چین
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم