Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:52:18 GMT

چهارمین کفش طلای اروپا برای مسی

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۹۴۰۸

چهارمین کفش طلای اروپا برای مسی

امروز، لیونل مسی چهارمین کفش طلای خود را دریافت خواهد کرد و بار دیگر عنوان بهترین گلزن اروپا در سال را از آن خود کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مسی با دریافت چهارمین کفش طلا، به رونالدو می‌رسد که پیش از این در کسب کفش طلا رکورددار بود. با 37 گلی که مسی در طول فصل گذشته در لالیگا به ثمر رساند، موفق شد عنوان بهترین را از آن خود کند و حالا رقابت ستاره پرتغالی و آرژانتینی وارد بعد جدیدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

امروز لوئیس سوارز این عنوان را به مسی اهدا خواهد کرد. ستاره اروگوئه ای، در سه سال اخیر، دو بار موفق به کسب این عنوان شده (یک بار با پیراهن لیورپول و یک بار با پیراهن بارسلونا) و به خوبی می‌داند کسب عنوان بهترین گلزن اروپا چقدر دشوار است. تنها سه بازیکن در تاریخ باشگاه بارسلونا توانسته اند به این عنوان دست پیدا کنند که این نشان می‌دهد کفش طلا از چه اهمیت بالایی برخوردار است و چقدر رسیدن به آن دشوار است. رونالدو (97/96)، لوئیس سوارز (16/15) و مسی (13/12، 12/11، 10/09) تا به حال توانسته اند این عنوان را کسب کنند و مسی امسال به چهارمین کفش طلا خواهد رسید.

 

 

 

این در حالیست که مسی در فصل جاری نیز با به ثمر رساندن 12 گل، از کاندیداهای اصلی کسب این عنوان است و رقبای او از جمله لوئیس سوارز و رونالدو، عملکرد خوبی در گلزنی در لیگ نداشته اند.

 

امسال مراسم کفش طلا با اتفاقی ویژه همراه خواهد بود. در حقیقت، نیم قرن از اولین باری که این عنوان اهدا شد، می‌گذرد و امسال پنجاهمین سالگرد اهدای کفش طلاست. در ابتدا این عنوان توسط روزنامه اکیپ فرانسه اهدا می‌شد؛ ولی از سال 1997، اتحادیه نشریات ورزشی اروپا مسئولیت اهدای این عنوان را برعهده گرفته است.

لوئیس سوارز بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرزین رضازاده رئیس اورژانس آذربایجان غربی ظهر دوشنبه در آئین افتتاح این مرکز افزود: استفاده از دستگاه‌های موتور آمبولانس در کشور و در شهرهای پرترافیک در راستای کاهش زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط کارشناسان اورژانس راه اندازی می‌شود.

وی افزود: در تلاشیم با استفاده از موتورلانس ها در شهرستان‌های پرترافیک استان و در ساعات پیک ترافیک، شاخص زمانی رسیدن بر بالین بیمار را کاهش دهیم.

مدیر حوادث دانشگاه ادامه داد: موتورلانس ها در شرایط بدی آب و هوا اعم از باران و برف به دلیل احتمال حادثه برای کارشناسان موتورلانس فعالیت نداشته و در شیفت‌های صبح و عصر فعال هستند.

این پایگاه، اولین پایگاه موتورلانسی در جنوب استان و شهرستان مهاباد و چهارمین پایگاه موتورلانسی فعال در استان آذربایجان غربی است.

پیش از این ۳ پایگاه موتورلانس در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی فعال شده است.

شهرستان مهاباد با دارا بودن ۱۰ پایگاه اورژانس شامل ۴ پایگاه شهری، ۵ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی خدمات اورژانسی را به مددجویان و مصدومین ارائه می‌دهد.

کد خبر 6092159

دیگر خبرها

  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا