Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی 26 آذرماه به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، وحید تاج به همراه گروه موسیقی مهربانی به سرپرستی سلمان سالک در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

امیر رحمانی "سنتور"، مریم خدابخش"عود"، بیتا قاسمی "ویلن‌سل"، حميدرضا آفريده "کمانچه"، وفا مصباحی "نی" و مجيد عليزاده "تمبک" اعضای ارکستر مهربانی را به سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




تصنیف های "پرواز با خورشيد" با شعری از فريدون مشيری در دستگاه ماهور، "ديدار" با شعری از سيمين بهبهانی در آواز دشتی، "يار دلنواز" با شعری از حافظ در بیات اصفهان، "مژده آزادي" با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک، "باز آنكه دلم مشتاقش بود" از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان، موسیقی محلی كردی "بی‌نشان" و تصنیف محلی "مرغ شب" با شعری از محمدعلي جعفری در دستگاه شور، در این کنسرت به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز خواهند بود.

پیش فروش بلیت این کنسرت از روز پنجشنبه  ۲ آذرماه ساعت ۱۴ در سایت ایران کنسرت  شروع شده است.


کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج روز یکشنبه 26 آذرماه در ساعت 21:30 به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • پرفروش ترین تئاترهای دولتی کدام اند؟
  • (ویدئو) رکوردشکنی مدونا، یک و نیم میلیون نفر در کنسرت برزیل شرکت کردند
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • نمایش «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی