Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد مردم را به همراهی با بسیج سفارش کرد و افزود: همه اقشار باید به بسیج اقتدا کرده و روحیه بسیجی را در خود و خانواده هایشان ایجاد کنند.
وی با تاکید براینکه بسیج باید درهمه میدان ها جلودار باشد،رگفت: آیین های معنوی و فرهنگی باید توسط بسیج اجرا و صفهای نماز جمعه و جماعت نیز با حضور بسیجیان پر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اسدآباد ساماندهی پنج هزار نوجوان و جوان اسدآبادی در حلقه های صالحین بسیج را یک طرح بزرگ فرهنگی دانست و خواستار استمرار آن شد.
حجت الاسلام حسینی مجد با تبریک نابودی داعش و تکفیری ها گفت: این پیروزی حاصل زحمات سپاه قهرمان و جان برکفان مبارزی همچون سردار سلیمانی است.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در اجلاس محبان اهل بیت (ع) اظهار کرد: دوستی و محبت به اهل بیت(ع) مخصوص عده خاصی نیست بلکه همه مسلمانان و جهان اسلام به دودمان پیامبر اکرم(ص) ارادت دارند.
امام جمعه اسدآباد یادآور شد: همچنان که قرآن و خانه کعبه محور اتحاد مسلمین است، محبت اهل بیت(ع) هم می تواند وحدت بخش باشد.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/2090
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • تشویق ایستاده حاضران در سانتیاگو برنابئو هنگام تعویض لامین یامال در جریان دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • پخت ۴ هزار افطاری به برکت ولادت امام حسن (ع) + فیلم
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • یک ضیافت در نیمه ماه خدا به برکت کریم اهل بیت
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • چطور به زندگی مان برکت «حسنی» بدهیم؟
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل | سکوت یعنی آن‌ها قدرت خودشان را دارند!