Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه اگر امروز داعش به ذلت افتاد است به برکت خون شهداست، گفت: داعش اشتباه استراتژیکی غرب در منطقه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، سردار اصغر شکراللهی در مراسم یادواره ۶۱ شهید والامقام منطقه امامزاده هاشم(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: در فضای مجازی عنوان می کنند در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم غالب اینها بر اساس احساس رفته اند در حالی که غالب بسیجیان حاضر در جبهه ها هدف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، مجلس شهدا مجلس حسرت است، ادامه داد: این حسرت به این معنا است که ای شهدا کاش ما نیز به مقامی مثل شما دست می یافتیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، مجلس شهدا را مجلس اتمام حجت دانست و گفت: شهدا بارفتنشان تکلیف خود را ادا کردند و در جایگاه بلند مرتبه ای قرار گرفتند، لذا ما باید بدانیم شهدا در وصیت نامه هایشان با ما چگونه اتمام حجت کرده اند.

سردار شکراللهی با بیان این مطلب افزود: اکثریت شهدا در وصیت نامه های خود نوشته اند که ما رفته ایم شما باید این مسیر را تداوم ببخشید.

وی با بیان اینکه استمرار و ادامه راه شهدا در جامعه همچنان جریان دارد و دروازه شهادت همچنان باز است، بیان داشت: آخرین شهدای مدافع حرم گیلان شهید نظری و شهید نوری پیرترین و جوانترین شهدای مدافع حرم استان گیلان را تشکیل می دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه مجلس شهدا مجلس احساس غربت است، اظهار کرد: اگر به وصایای شهدا عمل نکنیم در غربت می مانند.

سردار شکراللهی ادامه داد: باید در عمل به اثبات برسانیم که ادامه دهنده راه شهدا که همان راه امام حسین(ع) است، هستیم و تنها به عزداری و گریه بر امام حسین(ع) نیست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مدافعین حرم از ایران بپا می خیزند دوهزار کیلومتر دورتر از مرزها از دین خدا دفاع می کنند اما عده ای که در مسیولیت هم نشسته اند و  دم از روشن فکری می زنند و در ایران امنیت دارند به این اقدام خرده می گیرنده و واکنش نشان می دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، تاکید کرد: برخی از آقایان روشنفکر کشور باید بدانند که اگر شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس نبودند امروز نمی تواستند با امنیت به کار خود ادامه دهند.

سردار شکراللهی، تصریح نمود: امروز ایالات متحده آمریکا به خلیج فارس آمده است، آقایان روشن فکر و غرب زده نمی گویند آمریکا درخلیج فارس چه می کند اما وقتی از هویت اسلامی دفاع می  کنیم تا به حرم آل الله جسارت نکنند می گویند شما در سوریه و عراق چه می کنید.

وی ادامه داد: فرماندهان داعش می گفتند سوریه و عراق مقدمه ای است که ایران را به اشغال خواهیم کرد، اما امروز به یمن خون شهدای مدافع حرم داعش به ذلت رسید.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه اگر امروز داعش به ذلت افتاد است به برکت خون شهداست، بیان داشت: داعش اشتباه استراتژیکی غرب در منطقه بود.

سردار شکراللهی بیان داشت: امروز روز پیروزی نبرد جبهه حق علیه باطل است، داعش حکومت از بین رفته است اما امکان دارد تفکر داعشی ریشه بدواند لذا همچنان باید در صحنه بود و مقاومت کرد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086536

دیگر خبرها

  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است