Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن تایلندی در حالی با یک مار پیتون 4.5 متری غول پیکر در حیاط پشت خانه اش روبرو شد که این خزنده مشغول قورت دادن یک سوسمار بزرگ بود.

حجم ویدیو: 13.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای را به تصویر می‌کشد که یک زن تایلندی در حیاط پشتی خانه اش با آن روبرو شده است. این ویدئو یک مار پیتون 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 متری غول پیکر را نشان می دهد که مشغول قورت دادن یک سوسمار بزرگ است.
زن 43 ساله که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده بود بلافاصله از آتشنشانان محلی درخواست کمک کرد. آتشنشانان بعد از حضور در خانه این زن تلاش کردند تا با کمک یک کامیون مار غول پیکر را شکار کرده و به محلی دورافتاده منتقل کنند.
او در این خصوص گفت: " در حال آویزان کردن لباس ها در حیاط پشت خانه بودم که یک مار پیتون غول پیکر را دیدم. واقعا جسه این خزنده بسیار بزرگ بود. این مار در حال خوردن یک سوسمار بزرگ بود."
گفتنی است؛ این مار توسط آتشنشانان به یکی از جنگل های تایلند منتقل شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟

ایسنا/خراسان رضوی هیچ چیز بیشتر از اینکه متوجه شوید، مسافران ناخواسته شما را تا خانه‌تان همراهی کرده‌اند، نمی‌تواند شیرینی تعطیلات شما را خراب کند.

به نقل از تراول، ساس‌ها، حشرات ریز و قهوه‌ای مایل به قرمز هستند که از خون تغذیه می‌کنند و به راحتی در چمدان شما قرار می‌گیرند و به سرعت به خانه شما حمله و شما را پریشان می‌کنند.

دکتر دانیلو دل کامپو، متخصص پوست در شیکاگو اظهار کرد: درک اینکه هنگام بررسی وجود ساس باید مراقب چه چیزی بود، بسیار مهم است. اگر بتوانید هجوم را زودتر تشخیص دهید، می‌توانید از آوردن مشکل به خانه خود خودداری کنید و این عملکرد می‌تواند تا حد زیادی از ناامیدی شما جلوگیری کند. با این حال، این حشرات کوچک هستند و همیشه شناسایی آنها امکان‌پذیر نیست.

دل کامپو گفت: اگر به‌طور تصادفی ساس را به خانه بیاورید، احتمالا در بدن خود نیش آن را پیدا خواهید کرد که گاهی اوقات خارش‌دارد و با ورم قرمز یا بنفش رنگ همراه می‌شود و اغلب به صورت خوشه‌های زیگزاگی سه تا پنج‌تایی هستند.

وی این نکات را برای دور نگه داشتن این موارد در سفر و بازگشت به خانه ارائه کرد:

چمدان خود را به سرعت باز نکنید

هنگامی که به اقامتگاه خود رسیدید، چمدان خود را در یک قسمت کاشی‌کاری شده، مانند حمام، قرار و بازرسی کامل انجام دهید.

اثاثیه را بررسی کنید

اثاثه یا لوازم داخلی مخفیگاه مورد علاقه ساس‌هاست. ملحفه، تشک، تخت و هر مبلمان پوشیده از پارچه را به‌طور کامل بررسی کنید، به دنبال لکه‌های قرمز رنگ باشید. نقاط ریز و سیاه، مدفوع ساس هستند و تخم‌های سفید مایل به بیضی به اندازه دانه‌های سیب و اسکلت بیرونی صدفی مانند از دیگر موارد قابل شناسایی محسوب می‌شوند.

اتاق را بررسی کنید

به درزهای پارچه، داخل کمد، پشت آویزهای دیواری یا کاغذ دیواری، در گوشه‌ها و بین کوسن‌ها با دقت نگاه کنید. کیف‌ها و چمدان‌های خود را یک قفسه دور از دیوارها قرار دهید. اگر ساس پیدا کردید، اتاق دیگری بخواهید.

وقتی به خانه برگشتید، دوباره زمان بازرسی است.

برای بررسی چمدان و محتویات آن، ازجمله درزهای لباس، از چراغ قوه استفاده کنید. دل کامپو توصیه کرد: اگر نشانه‌هایی از ساس پیدا کردید، لباس‌ها را در حرارت بالا بشویید و چمدان‌ها را با بخارشوی دستی تمیز کنید.

در صورت بروز تاول، عفونت پوستی یا واکنش آلرژیک که ممکن است در اثر نیش ساس ایجاد شود، به پزشک مراجعه کنید.

دل کامپو گفت بسیاری از مردم آنها را با نیش پشه یا کک یا بثورات پوستی رایج اشتباه می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت بلوبری غول‌پیکر + عکس | سنگین‌ترین میوه جهان کدام است؟
  • آیین‌های نوروز در این شهر ۲۵۰۰ ساله
  • برای خانه تکانی چطور برنامه‌ریزی کنیم؟
  • (ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن
  • کشف پیکر بی‌جان یک فیلم‌ساز در خانه‌اش
  • چگونه در سفر از ایمن بودن مکان اقامت خود مطمئن شویم؟
  • کشف پیکر بی‌جان فیلمساز مطرح در خانه اش
  • کشف پیکر بی‌جان یک فیلم‌ساز در خانه اش
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!