Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن تایلندی در حالی با یک مار پیتون 4.5 متری غول پیکر در حیاط پشت خانه اش روبرو شد که این خزنده مشغول قورت دادن یک سوسمار بزرگ بود.

حجم ویدیو: 13.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای را به تصویر می‌کشد که یک زن تایلندی در حیاط پشتی خانه اش با آن روبرو شده است. این ویدئو یک مار پیتون 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 متری غول پیکر را نشان می دهد که مشغول قورت دادن یک سوسمار بزرگ است.
زن 43 ساله که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شده بود بلافاصله از آتشنشانان محلی درخواست کمک کرد. آتشنشانان بعد از حضور در خانه این زن تلاش کردند تا با کمک یک کامیون مار غول پیکر را شکار کرده و به محلی دورافتاده منتقل کنند.
او در این خصوص گفت: " در حال آویزان کردن لباس ها در حیاط پشت خانه بودم که یک مار پیتون غول پیکر را دیدم. واقعا جسه این خزنده بسیار بزرگ بود. این مار در حال خوردن یک سوسمار بزرگ بود."
گفتنی است؛ این مار توسط آتشنشانان به یکی از جنگل های تایلند منتقل شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته - ۲۱ فروردین- ویدیویی در شبکه های مجازی منتشر شد که در آن چند نفر در اتوبان صدر با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری کردند و در ادامه فیلم نیز صدای تیراندازی شنیده شد.

در پی این حادثه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ آغاز شد و برخی گزارشات نیز حکایت از آن داشت که  تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ امروز از دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر خبر داد و اعلام کرد که بازسازی صحنه جرم نیز بزودی با حضور سردار محمدیان رییس پلیس پایتخت انجام می‌شود.

انتهای پیام 
 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) عجیب‌ترین مغازه جهان؛ آویزان شده از صخره‌ای به ارتفاع ۱۲۰ متر!
  • حال و روز زورگیران اتوبان صدر پس از دستگیری +فیلم
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...
  • مزرعه پرورش مار؛ فرآیند جوجه کشی تخم مار پیتون (فیلم)
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر/ متهمان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر/ بازسازی صحنه جرم بزودی
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • «روبرتو کاوالی»، طراح لباس ایتالیایی درگذشت