Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه سوم آذر بندرعباس با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ، 'باد و ژست ' حکومت ابوبکر البغدادی مغرور و فراری را برای حکومت بر عراق و شام از بین برد.
' نمازگرازان حاضر در میعادگاه نماز جمعه بندرعباس به اشاره امام جمعه به این پیروزی برای سلامتی سردار سلیمانی صلوات فرستادند'.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه بندعباس ادامه داد:سرنوشت کشورعرق و سوریه بدون بسیج نامشخص و نامعلوم بود و حمایت از آنان یک تکلیف است.
آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: هر روز بیشتر آثار و برکت های بسیج که یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، مشخص می شود.
وی با بیان اینکه بسیج محدودیت های ارتش را برای حضور در سایر کشورها ندارد ، ابراز داشت: اینها به مانند یک دست برای نظام اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه درهرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت وقف پرداخت و گفت: با وجود نوسان هایی که در حفظ و حراست و استفاده از وقف در جامعه وجود داشته اسلامی بر آن تاکید دارد، درزمان پهلوی بسیاری از موقوفه را فروختند که نظامی اسلامی آنها را احیاء کرد.
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: گاهی وقف به شدت آسیب دیده و در برهه ای بسیار شکوفا بوده است و واقف در انتخاب متولی باید دقت کند.
وی به ثروتمندان جامعه توصیه کرد ثروت خود را در جهت رفع مشکل های جامعه وثواب دنیوی و اُخروی وقف کنند و بیان کرد: این کار ازسپردن ثروت به وارث که مشخص نیست با آن چه می کند بهتر است.
امام جمعه بندرعباس یاد آور شد: با توجه به اینکه فضای گلزار شهدا برای برگزاری نماز جمعه محدود بود واز هفته آینده نماز جمعه در مسجد جامع شهراقامه
می شود.
ساخت مصلای قدس بندرعباس یا مسجد جامع بزرگ بندرعباس با زیربنای 22هزار و250مترمربع از عید فطر (آذر سال 85) برای ظرفیت افزون بر 21 هزار نفر آغاز شد.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • بررسی موضوع حاکمیت اسلامی در عصر غیبت در یک کتاب جدید
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند