Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:53:27 GMT

بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۰۴۴۴

بسیج مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی است

امام جمعه زنجان تشکیل بسیج را نشان هوشیاری امام خمینی(ره) خواند و گفت: بسیج را به حق می‌توان مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز زنجان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تشکیل بسیج در پنج آذر سال 58 و قبل از دفاع مقدس نشان از هوشیاری و پیش‌بینی حضرت امام خمینی(ره) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام راحل(ره) بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی دستور تشکیل برخی از دستگاه‌ها همانند سپاه، بسیج، کمیته امداد، جهاد سازندگی، بنیاد شهید و دادگاه‌های انقلاب را صادر کردند و ایشان به خوبی می‌دانستند این‌ نهاد‌ها حافظ انقلاب خواهند بود.

امام‌ جمعه زنجان به سخنان مقام معظم رهبری در مورد نهاد مقدس بسیج اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم‌ انقلاب در مورد بسیج فرمودند که می‌توان بسیج را به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

وی گفت: بسیج برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و پایه اصلی کار بسیجی اخلاص است.

خاتمی به جلسه اخیر مقام معظم رهبری با بسیجیان اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دشمن همیشه دشمنی خود را از هر طرف تشدید می‌کند تا زمانی که مقاومت را در منطقه نابود کند اما جوانان مومن و انقلابی با دفع غده سرطانی داعش مفهوم ما می‌توانیم را به همه ثابت‌ کردند.

امام جمعه زنجان نهاد مقاومت بسیج را نهادی مهم و اساسی در انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: بسیج در همه زمینه‌ها و همه عرصه‌ها حضور پر رنگ دارد.

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) گفت: این ایام را به آقا امام زمان(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنیم.

خاتمی با تبریک به مسلمانان برای فرا رسیدن نهم ربیع‌الاول گفت: این روز مهم آغاز امامت امام زمان(عج) است و برای ما شیعیان بسیار حائز اهمیت است.

وی با تبریک فرا رسیدن هفتم ‌آذر به نیروهای دریایی جمهوری اسلامی گفت: حفاظت از 3 هزار کیلومتر از مرزهای آبی کشور برعهده این نیروهای زحمتکش و پرتلاش است و نیروهای دریایی با یگان‌های شناور دریایی، تفنگدران، تکاوران و واحدهای دیگر چشمان بیدار و هوشیار برای پاسداری از مرزهای آبی و جلوگیری از خطرات دشمنان است.

امام جمعه زنجان به حادثه زلزله غرب کشور اشاره کرد و گفت: اگر کسی مایل به کمک کردن است امروز بهترین فرصت است تا از طریق شماره‌ حساب‌های بانکی هلال احمر و کمیته امداد کمک کند تا بازسازی منازل‌ به نحو احسن انجام شود.

وی با تقدیر از مردم زنجان به خاطر حضور در مراسم استقبال، تشییع و ختم سومین شهید سرافراز مدافع حرم استان زنجان تصریح کرد: حضور پرشور مردم در مراسمات شهید خیرالله صمدی جانباز عزیز دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود و از تمام اقشار در آن حضور داشتند.

خاتمی با تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و مجدانه سردار سلیمانی خاطرنشان ‌کرد: پایگاه تکفیری نابود شد ولی دشمن هنوز وجود دارد و حواسمان به فتنه‌های دیگر دشمنان باشد.

انتهای پیام/

R41375/P1357/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور