Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تبریز گفت: پس از گذشت یک سال هنوز اعلام نشد که مقصران اصلی این حادثه چه کسانی بوده و تکلیف کسانی که در این رابطه کوتاهی کردند چه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های امروز نماز جمعه تبریز با تبریک پیروزی مدافعان حرم عراق و سوریه و اعلام پایان عمر گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: خوشبختانه پس از چندین سال استقامت و مقاومت مدافعان حرم اهل بیت(ع) به بار نشست و عمر گروهک تروریستی_تکفیری داعش در عراق و سوریه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 4 سال از اعلام خلافت و جنایت در مناطق عراق و سوریه و خسارات سنگین به پیکره جهان اسلام نمی‌گذرد و این گروهک تمام پایگاه‌های شهری خود را از دست داده و  آخرین میخ‌ها بر تابوت این گروهک تکفیری_صهیونیستی زده شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه این پیروزی درخشان و بزرگ متعلق به دلاورمردان و مجاهدین از کشورهای ایران، عراق و سوریه و غیره است گفت: این رزمندگان دلیر اجازه ندادند توطئه صهیونیست‌ها به نتیجه برسد و از مدافعان حرم و خصوصا سرلشکر سلیمانی عزیز تشکر می‌کنیم که این پیروزی با لطف و یاری خداوند متعال، انسجام نیروهای مدافع حرم آل الله و با هدایت و فرماندهی بی نظیر امام خامنه‌ای عزیز به دست آمده است.

وی افزود: هر چند لازم است هوشیاری و آمادگی خود نسبت به توطئه‌های جدید را حفظ کنیم چرا که داعش یک ابزار برای مقابله با بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی در منطقه است و دشمنان حتما ابزاهای دیگری در این باره استفاده خواهند کرد.

آل‌هاشم با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، خاطرنشان کرد: هفته بسیج هفته تجلیل از ایثار و فداکاری است. ایستادگی مردم ایران در برابر دشمنان، حکایت از وجود تفکر و عمل و حرکت بسیجی در اکثریت قاطع ملت است

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مهم ترین امتیاز بسیج پاسداری از هویت ملی و دینی و حضور در میدان‌های مورد نیاز ایران به‌ویژه در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است ادامه داد: مهم ترین وظیفه بسیج، ترویج فضایل اخلاقی، استقرار معنویت در جامعه و راهنمایی نسل جوان به سوی حقیقت است و باید فرهنگ بسیجی را در جامعه جا بیندازیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه بسیج به معنای پیشرو بودن در همه عرصه‌های اساسی زندگی و به صحنه و میدان آمدن است، تاکید کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن ثابت کرده است که نقش بسیار مهم و کارسازی در تحولات دارد و خلاصه اینکه ما نیازمند کمک بسیج هستیم.

وی یادآوری کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فتنه‌هایی همچون فتنه 78 و 88 اگر نیروی بسیج وجود نداشت، با مشکل مواجه بودیم اما خوشبختانه بسیج توانست حرکات دشمنان انقلاب و ایران و بیگانگان را خنثی کند.

آل‌هاشم با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: این واقعه دل همه ایرانیان را به درد آورد و حضور ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز در مناطق زلزله زده تا حدودی دل مصیبت‌زدگان این حادثه را آرام کرد، ضمن اینکه کمک‌های فراوانی از مردم تبریز و آذربایجان به مناطق زلزله‌زده اعزام شده است.

وی افزود: یکی از روستاهای تخریب شده این مناطق، برای بازسازی در اختیار برادران سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی قرار گرفته و حساب ویژه ای در این باره نیز افتتاح شده است.

امام جمعه تبریز خطاب به مسئولان یادآور شد: مسئولان ذی‌ربط در ارتباط با مقاوم‌سازی مدارس، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و حواشی شهر اقدامات جدی کنند و بنده هفته گذشته در بازدید از محله حاشیه شهر ایده لو به عینه دیدم اگر خدایی نکرده زلزله‌ای در تبریز رخ دهد معلوم نیست چه اندازه مشکل و تلفات خواهیم داشت.

وی با تشکر از از دست‌اندرکاران همایش علمی علامه جعفری و با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری، گفت: علامه جعفری شخصیتی عارف، فیلسوف، ادیب، متکلم و یکی از چهره‌های ماندگار جهان اسلام و افتخارات آذربایجان است و امیدوارم اینگونه مراسمات برای سایر علما و دانشمندان در تبریز برگزار شود.

آل‌هاشم همچنین با تبریک 7 آذر، روز نیروی دریایی ارتش گفت: به روح پرفتوح شهدای دریادل نیروی دریایی خصوصا شهدای ناوچه پیکان که حماسه‌ای بزرگ در وارد کردن ضربات غیرقابل جبران به پایانه‌های صدور نفت رژیم بعث عراق خلق کردند، درود و سلام می‌فرستیم.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد حادثه قطار تبریز_مشهد، یادآور شد: بالاخره پس از گذشت یک سال هنوز اعلام نشد که مقصرین اصلی این حادثه چه کسانی بوده و تکلیف کسانی که در این رابطه کوتاهی کردند چه شد؟ نمایندگان مردم باید تا به نتیجه رسیدن نهایی این موضوع پیگیر آن باشند.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 یک خودروی آبپاش ضدشورش یگان ویژه در رژه روز ارتش در مشهد ناگهان حاضرین در جایگاه ویژه مراسم را آبپاشی کرد. هنوز علت این اتفاق مشخص نشده است. گفته شده به دلیل فشار آب، به دوربین بعضی از عکاسان حاضر در مراسم آسیب رسیده است. این لحظات عجیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فیلمی از وضعیت امروز شهر تبریز پس از برخی اخبار در مورد حادثه امنیتی
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | شلیک پدافند ایران به پهپادهای مهاجم | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد
  • فوری| صدای انفجار در اصفهان و تبریز | ادعای حمله اسرائیل به ایران، عراق و سوریه| شورای امنیت ملی تشکیل جلسه داد
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • حادثه عجیب در رژه روز ارتش در مشهد
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد