Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان اظهار داشت: این آثار مهم و تاریخی استان که در سه سال اخیر به ثبت جهانی رسیده زمینه را برای افرادی که اهل جستجو و نگاه متفاوت به پیرامون خود هستند فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدنژاد ادامه داد: برای خارج شدن سیستان و بلوچستان از ناشناخته بودن اقدامات ارزنده‌ای در چند سال اخیر از جمله برگزاری نشست‌های ملی و بین المللی و معرفی استان در سال ۹۶ به عنوان مقصد ناشناخته ایرانیان انجام شده که زمینه ساز دستاورد‌های خوبی در معرفی استان بوده است.

وی افزود: عکاسان شرکت کننده در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران با گرفتن عکس‌های جذاب از سیستان و بلوچستان می‌توانند زمینه ساز جذب علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه باشند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین متولیان فرهنگ خود افراد جامعه هستند و دولت می‌تواند به عنوان حامی تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها