Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمدرضا مقصودلو امروز در حاشیه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گفت‎وگویی، اظهار داشت: جا دارد از استاندار گلستان، اداره‎کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه‎های اجرایی و دست‎اندرکاران برای آماده‎سازی مطلوب مسابقات کبدی قهرمانی آسیا تقدیر و قدردانی کنیم.

وی با اشاره به تأیید نمایندگان فدراسیون آسیایی – جهانی از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، میزبانی گرگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: محل اسکان، تغذیه و محل برگزاری مسابقات به‎نحو احسن آماده شده که این اتفاق نویدبخش برگزاری مسابقات جهانی و مهم‎تر در آینده در گرگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کبدی با بیان اینکه برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان توسعه و تعمیم رشته کبدی را در استان گلستان به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در استان علاوه‎بر بخش ورزشی در سایر حوزه‎ها اعم از گردشگری، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی و ... برای کشور از جمله استان گلستان سودمند و کمک‎کننده است.

مقصودلو از برگزاری افتتاحیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در ساعت 17 روز جمعه (سوم آذرماه) خبر داد و یادآور شد: مراسم اختتامیه مسابقات کبدی قهرمانی آسیا ساعت 17 عصر روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد