Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - امام جمعه خارگ با تاکید بر لزوم رفع مشکلات ۷۰ ساله جزیره خارگ گفت: مسئولان عزمی جدی برای رفع مشکلات این جزیره داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی در نماز جمعه امروز خارگ خطاب به مسئولان اظهار داشت: اگر دلسوزی دارید که مطمئن هستم دارید و اگر می‌خواهید مشکلات ۷۰ ساله خارگ حل شود که خیلی دنبال این هستند و اگر می‌خواهید مشکلات مردم حل شود، که خیلی‌ها تلاش می‌کنند و آروزیش را دارند و اگر می‌خواهید امنیت در جزیره خارگ ایجاد شود که همه ما دنبال امنیت جزیره خارگ هستیم، اگر دنبال وحدت در جزیره خارگ هستید که مطمئن هستم هستید، راه حل آن فقط بحث طرح جامع و بعد از آن پرداخت عوارض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تا این امر محقق نشود استخوان لای زخم است، نگذارید این درد کهنه بماند، کمک کنید، خواهش می‌کنم اگر دلتان برای نظام اسلامی و این جزیره استراتژیک می‌سوزد و اگر می‌خواهید مشکلات خارگ ریشه‌ای و اساسی حل شود، نگویید اگر فلانی رفت مشکل حل می‌شود و اگر فلانی آمد مشکل درست می‌شود، شما هر کسی را در خارگ عوض کنید تا زمانی که طرح جامع و پرداخت عوارض تصویب و پرداخت نشود مشکلات جزیره خارگ حل نخواهد شد.

برخی‌ها مانع تصویب طرح جامع می‌شوند

کمالی افزود: یک عده‌ای هستند که نمی‌خواهند مشکلات جزیره خارگ حل شود و لذا در بحث طرح جامع خارگ مانع تراشی می‌کنند. طرح جامع یک قانون است، چه دلیلی داره عده‌ای اصرار دارند طرح خارگ تصویب نشود. این طرح مربوط به جمهوری اسلامی که در تمام کشور انجام می‌شود، اگر بد است این طرح که باید برای همه کشور بد باشد، اگر خوب است برای همه کشور خوب است.

وی خاطرنشان کرد: همه جای کشور طرح جامع تصویب شده و مردم از برکات آن استفاده می‌کنند به جز جزیره خارگ؛ عده‌ای می‌خواهند اگر طرحی هم تصویب شود، فقط در سمت شهری باشد.

کمالی تصریح کرد: این جزیره به کشور خدمت کرده و همه باید به این جزیره خدمت کنیم. هر کسی اینجا زندگی می کند حقی دارد، حقش را هم نظام جمهوری اسلامی مشخص کرده است.

تمام مشکلات با تصویب طرح جامع حل می‌شود

وی افزود: اگر طرح جامع تصویب شود و عوارض پرداخت شود، تمامی مشکلات حل خواهد شد، اینقدر رقم بالا است که می‌شود به دیگران هم کمک کرد، به خون شهدا قسمتان می‌دهم سنگ‌اندازی نکنید، مانع تراشی نکنید، رایزنی نکنید و این و آن را نبینید که این طرح تصویب نشود، کاری نکنید شرمنده شهدا شویم، روز قیامت باید پاسخگو مردم باشید.

امام جمعه خارگ ادامه داد: در پشت این تریبون دارم می‌گویم و حجت را بر همه تمام می‌کنم. مانع تراشی نکنید، سفرهای تهران نروید و جلسه بگیرید و مانع شوید، چرا نمی گذارید طرح جامع عملیاتی شود؟ مسئولان جزیره خارگ و کسانی که دلسوز هستید، شورای شهر، نمایندگان مردم استدعا دارم، اگر نفود، ارتباط و وحدتی به دنبال هستید که می‌گویید که ما مطمئن هستیم دارید، بروید طرح جامع را مصوب کنید و به مردم بگویید ما کرده‌ایم، بنده دست شما را جلوی مردم می‌بوسم.

استاندار پیگیر مشکل مردم باشد

وی گفت: از استاندار سیاسی، متدین و مردم‌دار بوشهر خواهش می‌کنم این طرح جامع را دنبال کنند تا مصوب شود. به نماینده مردم در مجلس امیدی ندارم وگرنه از ایشان هم می‌خواستم.

کمالی اظهار داشت: می‌دانم استاندار دلسوز هستند و با قدرت این طرح را دنبال کنند تا این طرح تصویب شود تا مشکلات مردم خارگ برای همیشه حل شود، خارگی که دارد کشور را آباد می کند خودش هم آباد شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول کوهستانی پزوه در اولین میز خدمت سال ۱۴۰۳ در اتاق بازرگانی اصفهان، گزارشی از برگزاری ۱۱ میز خدمت گمرک در سال گذشته در محل اتاق بازرگانی را ارائه کرد و اظهار داشت: میز گمرک به پیشنهاد گمرک اصفهان و از سال گذشته با هدف بررسی مشکلات فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی آغاز شد و در پایان هر ماه ملاقات مردمی به صورت رودررو با فعالان اقتصادی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکل مراجعه کنندگان طولانی بودن زمان تخصیص ارز بوده است، تصریح کرد: اهم سایر مشکلات در خصوص تمدید مهلت ثبت سفارش، اخذ مجوزهای قانونی و مقرراتی و اعمال محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و بخشنامه‌های خلع الساعه بوده است.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ما منتظر مردم جهت رفع مشکلات در اداره نمی‌مانیم و برای حل مشکلات فعالان اقتصادی در پارلمان بخش خصوصی حضور پیدا می‌کنیم و روند کاهشی مراجعه کنندگان نشان دهنده افزایش رضایت مردم است.

کد خبر 6085018

دیگر خبرها

  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • اجرای طرح جامع مدیریت دریاچه نمک قم در دوره پنج ساله
  • طولانی شدن زمان تخصیص ارز مشکل عمده پرونده‌های میز گمرک است
  • چند راه حل برای یخچال فیلور
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • طرح جامع دریاچه نمک قم تصویب شد
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد