Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال بانوان ایران توانست در دومین دیدار خود با ایتالیا با پیروزی از میدان مسابقه خارج شود.

طرفداری- پس از آن که تیم ملی فوتسال بانوان ایران در اولین دیدار دوستانه خود مقابل بانوان ایتالیا پیروز شود، دومین دیدار دوستانه را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا آمادگی بالای خود را در مقابل لاجوردی پوشان به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتسال بانوان ایران عصر امروز از ساعت ١٥ در دومین دیدار دوستانه مقابل ایتالیا به میدان رفت. این بازی در نهایت با نتیجه ٢ بر یک به پایان رسید.

به نقل از فارس، شاگردان شهرزاد مظفر در نیمه نخست مقابل حریف اروپایی خود با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند.

نخستین گل ایتالیا توسط آریانا به ثمر رسید.

در نیمه دوم، فرشته کریمی در دقیقه ٢٣ گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. فرشته خسروی برای بار دوم دروازه ایتالیا را در دقیقه ٣٧ باز کرد.

تیم ملی ایران در نیمه دوم نیز به گل رسید که داور آن را مردود اعلام کرد.

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران:

فاطمه اعتدالی، نسترن مقیمی، مهسا کمالی، نسیمه غلامی، طاهره مهدی پور، سارا شیربیگی، فرشته کریمی، سهیلا ملمولی، فهیمه زارعی، فرشته خسروی، آرزو صدقیانی زاده، لیلا خدابنده لو، فاطمه ارژنگی، فرزانه توسلی و نرجس کریمی نسب.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • تغییر مهم در سومین بازی تیم ملی در جام ملت‌ها
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان