Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، پیش از این ردمی نوت ۴ از این سری معرفی و عرضه شده که یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های چینی بود. این گوشی توانست چند رکورد فروش نیز به نام خود ثبت کند. این گوشی در آگوست سال ۲۰۱۶ رونمایی و عرضه شد و حال وقت آن رسیده است تا با عضو جدید خانواده یعنی ردمی نوت ۵ دیداری داشته باشیم. برای اولین بار تصاویری واقعی از این گوشی به همراه برخی ویژگی‌های آن منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش شیائومی ردمی نوت ۵ (Redmi note 5) با نمایشگر ۱۸:۹ و دوربین دوگانه و قیمت ۱۸۱ دلار لو رفت که واقعا وسوسه برانگیز بود. حدود یک ماه پیش هم رندرهای رسمی شیائومی ردمی نوت ۵ منتشر شد.

امروز تصویر جدیدی از شیائومی ردمی نوت ۵ منشر شده که نمایشگر کم حاشیه آن را نشان می‌دهد. این نمایشگر بیش از هر چیزی نسبت نمایشگر عریض ۱۸:۹ دارد.

براساس این تصویر، ردمی نوت ۵ دارای پردازنده اسنپ دراگون ۶۳۵ خواهد بود. صفحه نمایش آن ۵٫۹۹ اینچی با نسبت تصویری ۱۸:۹ و کیفیت Full HD است. این دستگاه دارای حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است که ۵۴ گیگابایت آن قابل دسترسی است. حداقل یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد و اندروید ۷٫۱٫۲ نوقا و باتری آن ۴۰۰۰ میلی‌آمپری است.

در کنار این به احتمال زیاد حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه قرار گرفته و در جلو نیز شاهد حضور تنها یک دوبین سلفی خواهیم بود. کلیدهای فیزیکی کنترل صدا و پاور نیز همانند ردمی نوت ۴ در سمت راستی گوشی قرار دارد.

با این همه هنوز قیمت این گوشی مشخص نیست.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد

سامسونگ تابستان امسال دستگاه‌های پوشیدنی جدیدی را معرفی خواهد کرد که احتمالاً هوش مصنوعی نقش مهمی در آنها ایفا می‌کند. تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، اخیراً جلسه‌ای داشته است تا در مورد آینده هوش مصنوعی، دستگاه‌های پوشیدنی و نحوه بهبود سلامت کاربران توسط آنها صحبت کند.

در جریان این جلسه که در مرکز پزشکی سامسونگ برگزار شد، چندین عضو هیئت مشاوره سلامت غول کره‌ای، نظرات خود را در مورد دو موضوع اصلی به اشتراک گذاشتند. براساس گزارش SamMobile، توضیحات آنها حول محور نقش هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی حوزه سلامت بوده است.

پروفسور «میونگ جین چانگ»، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ می‌گوید که داده‌های جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های پوشیدنی می‌تواند در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و درک بهتر سابقه سلامتی بیماران مفید باشد. او معتقد است که هوش مصنوعی استخراج این اطلاعات از زندگی روزمره کاربران و ارائه اطلاعات دقیق به آنها را ساده‌تر می‌کند.

دکتر «مایکل بلوم»، متخصص قلب نیز توضیح می‌دهد که نظارت مستمر می‌تواند به ابزاری مهم در تشخیص زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌ها تبدیل شود. او می‌گوید که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به پزشکان کمک کنند تا مسائل اساسی که در بروز بیماری‌هایی مانند فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی نقش دارند را بهتر درک کنند؛ و هوش مصنوعی می‌تواند داده‌ها را به اطلاعات قابل‌مصرف تبدیل کند.

در نهایت، دکتر «دیوید کلونوف»، رئیس مؤسسه تحقیقات دیابت مرکز پزشکی Mills-Peninsula به سیستم نظارت بر گلوکز اشاره می‌کند که برای کنترل دیابت یک امر ضروری است. او می‌گوید نظارت بر گلوکز زمانی که با معیار‌های دیگری از جمله داده‌های خواب و فشار خون ترکیب شود، می‌تواند به ابزار قدرتمندی برای پزشکان تبدیل شود. با توجه به این مسائل، کلونوف اشاره می‌کند که ابزار‌های پوشیدنی مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند «درک دقیق‌تری از سلامت متابولیک ارائه کنند و فرصت‌های مربوط به بهبود سلامت و تناسب اندام را ساده کنند.»

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود