Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین یادواره 20 جانباز شهید و 220 جانباز متوفی شهرستان آمل همزمان با آیین دومین سالگرد جانباز شهید علی شالیکار در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد. به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، نخستین یادواره 20 جانباز شهید و 220 جانباز متوفی شهرستان آمل همزمان با آیین دومین سالگرد جانباز شهید علی شالیکار در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یادواره شهدای هنرمند شهرستان بوانات با محوریت بزرگداشت شهید غلامعباس ملک مکان شهید شاخص بسیج هنرمندان در تالار پرنیان بوانات برگزار شد.

شهید غلامعباس ملک مکان همکار شهید سید مرتضی آوینی در تهیه و تولید فیلم خان گزیده ها بود که ظلم و ستم خوانین را نسبت به روستاییان و عشایر فارس به خصوص حوزه آباده، بوانات، فیروزآباد در سال ۱۳۵۹ به تصویر کشیده بود. 
اجرای نمایش بخشی از مستند خان گزیده‌ها و زندگی شهید، خاطره گویی هم رزم شهید ملک مکان، اجرای سرود دانش آموزان مدرسه حضرت زهرا، غبارروبی از قبر شهید در گلزار شهدای روستای قنات ملک، تجلیل از خانواده‌های شهدا و هنرمندان، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کتاب  از برنامه‌های این همایش بود.
شهرستان بوانات در شمال شرق فارس و در فاصله ۲۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات