Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تأکید کرد، تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس کوتاه نخواهد آمد و برای دستیابی به پیروزی تلاش خواهد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فردا تیم‌های اول و دوم جدول با هم بازی دارند. پرسپولیس یکی از مدعیان است، اما جدول به‌گونه‌ای رقم خورده که ما می‌گوییم رقیب پرسپولیس هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کوتاه نمی‌آییم و سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه دهیم و ان‌شاء‌الله در پایان برنده بازی باشیم.

وی افزود: امروزه در فوتبال نتایج را بازیکنان رقم می‌زنند. من با بازیکن بی‌کیفیت نمی‌توانم کار کنم و با آنها نتیجه بگیریم. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه کمی نسبت به تیم‌های مدعی دارند. ما برای مدعی شدن وارد لیگ نشدیم، اما در این رقابت قرار گرفتیم و از آن هم استقبال می‌کنیم. چه‌کسی بدش می‌آید که برای قهرمانی بجنگد؟ این برای ما شیرین و لذتبخش است، اما نباید به بازیکنان‌مان فشار بیاید و با استرس کار کنیم. ما بدون استرس می‌رویم و جلوی تیم‌های مدعی بازی می‌کنیم و سعی داریم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در واکنش به قرار گرفتنش مقابل پرسپولیس که سال‌ها در آن بازی کرده است، خاطرنشان کرد: من بارها گفتم، قلباً پرسپولیسی هستم. در زمان پروین و در مکتب پرسپولیس ایشان به ما یاد داد که برای پیراهن‌مان بازی کنیم. الان پیراهن پارس تن من است و برای موفقیت آن تلاش می‌کنم. از هواداران می‌خواهم فردا همه زرد بپوشند، مثل بازی با استقلال. همه باید برای موفقیت پارس تلاش کنند که این اتفاق باید بیفتد و پارس موفق باشد.

تارتار در مورد غایبان پارس جنوبی مقابل پرسپولیس گفت: محروم نداریم، اما احتمالاً امید سینک تنها مصدومان برای بازی فرداست. علی دشتی به جمع‌مان اضافه شده است، اما در مورد سینگ تصمیم می‌گیریم.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد

از نگاه سرمربی تیم فوتبال سپاهان برنده بازی امشب این تیم مقابل پرسپولیس، استقلال بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: هواداران فضای خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و تیمی که از این بازی سود برد، استقلال بود.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان