Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران برچیده شدن فتنه بزرگ آمریکایی – صهیونیستی داعش را حاصل حمایت های آیت الله سیستانی و رشادت های جبهه مقاومت به فرماندهی سردار سلیمانی بیان داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز ، نماز عبادی _ سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم خداجو و آحاد مختلف جامعه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر تهران و تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان تهران اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائمه جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در خطبه‌های امروز پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی به بیان نکات اعتقادی و مسائل روز پرداختند.

ائمه جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه های نماز جمعه نابودی شجره خبیثه داعش را حاصل حمایت های آیت الله سیستانی و رشادت های جبهه مقاومت به رهبری سردار سلیمانی بیان داشتند.

شبکه خبری تهران نیوز برای آگاهی بیشتر مخاطبان خود مشروح خطبه‌های نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران را منتشر کرد که در ادامه متن این خطبه‌ها را با هم می‌خوانیم:

مشروح خطبه‌های نماز جمعه استان تهران:


امام جمعه تهران: بسیج مردمی یمن به زودی پیروز خواهد شد

حجت‌الاسلام والمسلیمن کاظم صدیقی خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران در خطبه دوم ضمن اعلام برخی مناسبت‌ها در هفته جاری به سقوط حاکمیت داعش در منطقه اشاره و آن را نصرت الهی برای مجاهدان و ولایت‌مداران توصیف کرد و گفت: درواقع این شکست، شکست ذلت‌بار مادر ناپاک داعش، شکست صهونیزم بین‌الملل، استکبار آمریکا و اسرائیل بود، عجب بدمادری هستند و بد تخمی را در رحم عربستان و مزدوران دیگرشان کاشتند و عجب بدثمری بود که در عالم بشریت تشویش، ناآرامی و ناامنی ایجاد کردند و  و اینها خوابی را که برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی ما دیده بودند عملی نشد.

وی با اشاره به شکست اسرائیل در جنگ‌های ۳۳، ۶ و ۵۱ روزه از مقاومت حزب‌الله لبنان گفت: طعم تلخ این شکست استخوان‌های استکبار را تحت تاثیر قرار داد، اینها وقتی دیدند نقشه‌های دیرینه‌اشان نقش بر آب می‌شود توطئه‌های مختلفی را در دستور کار قرار دادند، اینها خیال می‌کنند با انقلاب اسلامی طرف هستند و لذا اسلام‌هراسی و ایران هراسی می‌کنند، دقیقا همانگونه که انقلاب پیغمبر ما را ابوجهل‌ها نتوانستند تحمل کنند و احزاب تشکیل دادند و محاصره ایجاد کردند و هر فشاری آوردند نتیجه نداد و حالا هم هرچه استکبار می‌کند آنها ضعیف‌تر می‌شوند و ما قوی‌تر.

امام جمعه موقت نماز جمعه تهران با یادآوری جنایت‌های داعش در منطقه اظهار داشت: اقسام این جنایت‌ها را سردار اسلام سردار سلیمانی به آموزگار و رهبر دلبر خودش نوشته بود و این نامه هم تاریخ بود و هم فلسلفه تاریخ، رمز پیروزی و شکست را در این نامه سراسر نورانی که سراسر ادب و تواضع در آن بود را دیدیم؛ یادمان نرفته که رئیس‌جمهور امریکا می‌گفت که این کشور داعش را درست کرده و راست هم می‌گفت اما خودش ادامه دهنده همین راه ناپاک شد.

آیت‌الله صدیقی در ادامه عوامل پیروزی مقاومت بر داعش را برشمرد و گفت: در قدم اول رهبری توام با اخلاص رهبر معظم انقلاب؛ دوم مرجعیت عراق بخصوص حضرت آیت‌الله سیستانی، سوم فرماندهی بی‌بدلیل و بی‌ریا و عاشقانه و عارفانه سردار سلیمانی؛ چهارم ایمان و ایثار و شهادت‌طلبی جوانان رشید بسیجی ما بود که از سردار همدانی گرفته تا شهید حججی همه در یک خط جان ناقابلشان را در کف گرفتند و همینطور بسیج مردمی سوریه و حشدالشعبی مقدس و ارتش دلاور سوریه و عراق نقش بی‌بدیلی در این پیروزی داشتند.

وی اضافه کرد: این آمریکایی که روزی عراق را در برابر ما قرار داده بود امروز در صف واحدی در برابر دشمنان غدار ایستاده‌اند و  این رویه‌ای که آمدن امام زمان را نوید می‌دهد و می‌رود که امان زمان را در راس امور جهان قرار دهد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران در ادامه هفته بسیج را مورد توجه قرار داد و افزود: بسیج باید الگو باشد،  بسیج شریانی است از قله که جامعه را به سمت هدف نهایی می‌برد و بسیج اقدام به موقع و به اندازه است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به وضعیت مردم یمن ادامه داد: یمن چیزی جز روحیه بسیجی ندارد اما این جنایت‌کار،‌مزدور و بی‌عرضه و عیاش زمان سعوی همه چیز دارد، اروپا، آمریکا و پول اسلحه را دارد و در این چند سال این همه جنایت را مرتکب شده و چیزی گیرش نیامده اما پیروزی از آن مردم یمن خواهد بود چرا که یمن بسیج خدا است و به زودی پیروز خواهد شد.

وی در ادامه به نشست محبان اهل بیت در تهران اشاره و تصریح کرد:‌ مشاور بین‌المللی رهبر معظم انقلاب آقای ولایتی این همایش را سامان دادند،  این نقشه نقشه قرآنی است و دنیا تا عشق علی را نچشد امام زمان تشریف نمی‌آورد و این اکسیر را باید مطرح کرد تا بصیرت و خیزش عمومی جهانی زیر پرچم ولایت برای ظهور آقا واقع شود.

امام جمعه موقت نماز جمعه تهران در بخش پایانی سخنانش زلزله کرمانشاه را مورد توجه قرار داد و خاظرنشان کرد: این زلزله امتحان بزرگ خدا بود، بلا برای مومن امتحان است که حضور حضرت آقا در این مناطق هم عزض تسلیت بود و هم نکاتی که ایشان مطرح کردند آموزنده بود. در مرحله امداد کار زیاد است، باید خانه‌های مناسب بخصوص کانکس‌های مستحکم ایجاد شود، کمک‌ها مدیریت واحد می‌خواهد.  مشکلات هنوز زیاد است مردم  گرفتار هستند؛ بانوان طاقت این نوع سرماها را نداشتند و ان‌شاالله کمک‌ها با اخلاص زیاد ادامه داشه باشد.

آیت‌الله صدیقی در خطبه اول نماز جمعه نیز با اشاره به موضوع تقوا گفت:‌ تقوا نور زندگی و کنترل است، تقوا زندگی با منطق و عقل است،  تقوا خود پاییدن است، تقوا با رضای خدا زندگی کردن است و امتیازی است به کسانی که علاقه دارند در کارنامه سبک زندگی اخلاق و رفتار پیش خدا آبرو داشته باشند و مدال رضایت خدا را دریافت کنند و خدا آنها را مورد احترام و اکرام قرار دهد و لذا باید تقوا رعایت کنند.

وی خوشیفتگی و از خود راضی بودن را از صفت‌های زشت برشمرد افزود: جوان باید جوانمرد باشد که باید پدر پیر و مادر رنج‌دیده خودش را همواره  برای رضای خدا در همه شرایط تحمل و مورد اکرام قرار داد و این تقوا است. اگر در برابر نیش زبان پدر و مادر لبخند زدی و دست و پای او را بوسیدی معلوم می‌شود که تقوا داری.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به کارنامه بسیج در مسائل جاری کشور گفت:‌ بسیج مظهر دیانت و اخلاق و پاکدامنی و پاک‌سرشتی، مردانگی، شهامت و شجاعت و ایثار است و این نشان می‌دهد این قشر پیش خدا اعتبار دارد.

امام جمعه رباط کریم: برخی‌ها از سیاسیون به دنبال مذاکره با داعش بودند

حجت الاسلام حسنیعلی محمدی نژاد، امام جمعه شهر رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه این شهر که با حضور آحاد مردم خداجو و انقلابی رباط کریم در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با انتقاد از رواج مصرف گرایی درمیان خانواده‌ها اظهار کرد: مصرف گرایی بنیان اقتصادی خانواده را ضعیف و بیمار می کند، خانواده ها باید از مصرف گرایی به دور بوده و نگذارند مد گرایی به یک سنت تبدیل شود.

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: اشراف گرایی سبب طلاق شده و به خاطر توقع زیاد زن از مرد زندگی ها دچار مشکل می شود، پس باید سعی کرد زندگی‌ها را به سمت و سویی برد که رقابت در آن نباشد.

خطیب جمعه رباط کریم با اشاره به پایان یافتن عمر داعش در سرزمینهای آسیایی ابراز کرد: این نیروی خبیث حدود ۶ سال  در کشورهای اسلامی و دیگر نقاط اقدام به خون ریزی کرد اما با تلاش سردار قاسم سلیمانی و مدافعان حرم سرانجام بساط این نیروی ظالم برچیده شد که این افتخار برای کشور اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی نژاد ادامه داد: مردم زیادی از ایران، لبنان، افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه در برابر مبارزه با داعش به شهادت رسیدند  و فرماندهی این عزیزان نیز بر عهده حاج قاسم سلیمانی بود، ایشان یک قول دادند و به عهد خود عمل کردند.

وی یاداور شد: موضوع اینجا است که اگر در هر جای دنیا کشوری مسلمان زیر شنکجه دشمنان قرار گیرد ما به انجا می رویم و از انجا دفاع می کنیم.

خطیب جمعه رباط کریم عنوان کرد: گروهی در ابتدای پیدایش داعش می گفتند باید این مسئله از طریق گفت وگو حل شود، باید گفت مگر شما از برجام درس نگرفته اید این همه ضرر و زیان دیده ایم باز هم می گویید با گفتگو حل می شود.

امام جمعه رباط کریم در بخش دیگری از سخنانش، هفته بسیج را بر دلاورمردان عرصه خدمت و سازندگی تبریک گفت و اظهار کرد: بسیج دین خدا را یاری کرده و دین خدا بسیج را یاری می کند تا ما به اینجا رسیده ایم، بسیج در راه انقلاب شهید و جانباز و ایثارگر داده تا مملکت به این عرصه رسیده است.

 

امام جمعه قرچک: یک مسئول بسیجی انگیزه الهی و عشق به خدمت دارد

حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: پرچمداران حق و سربازان انبیاء و اولیاء که در این عصر سربازان حضرت ولی عصر (عج) محسوب می شوند ،سرآمد مردم و گروه های مختلف هستند، اهل اخلاص و عمل هستند.

وی با اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل مقدس ترین نیرو مخلص ترین لشکر و مردمی ترین قشر و حزب بسیج مستضعفین، بیان کرد: فرمان الهی امام عزیز که منشاء برکات جهانی و عامل اصلی سعادت و عزت بشریت شد، امروز وجود نیروی قوی مثل بسیج در دنیای اسلام ضرورت دارد و همه ملت ها این نیاز را احساس می کنند.

اسماعیلی تاکید کرد: اگر در رگ بدنه نظام اسلامی و دولت اسلامی، خون بسیج جریان داشته باشد، دولت ها بیمه و اهل عمل می شوند، از بی تفاوتی، رکود، خمود و دنیا طلبی نجات پیدا می کنند.

وی افزود: یک مسئول بسیجی انگیزه الهی و عشق به خدمت دارد، دغدغه و ایثار می کند، تفکر بسیجی ثابت کرد مقاومت نتیجه می دهد نه مذاکره و نه هیچ موضع انفعالی نتیجه ندارد.

امام جمعه قرچک با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: شما جوانان مومن، آمریکا را به زانو در آوردید، اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با نقیصه و خلا بزرگی مواجه بود. بر اساس یک اصل عقلانی و جاودانه نباید عملی، سخنی و یا حالتی از خود نشان داد که دشمن را به توهم ضعف در صفوف ایرانیان بیندازد و اورا به ضربه زدن و اعمال خصومت تشویق کند توانستن و نه هراسیدن،منطق قرآن است، پیام انقلاب اسلامی،یعنی ما می توانیم است.

وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای در داخل بلندگوی دشمن شده اند و آیه یاس می خوانند، هر چه داریم و بدست آوردیم و دشمن را به عقب راندیم پاداش و مزد مقاومت و استقامت بوده و هست.

اسماعیلی افزود: دو خصیصه مهم و لازم بسیج که باعث حفظ عظمت و ابهت بسیج است و باید در هر بسیجی باشد، بصیرت و دشمن شناسی است، تفکر بسیجی، عراق و سوریه و دنیای اسلام بلکه جوامع جهانی را نجات داد.

وی با اشاره به شکست داعش بیان کرد: متلاشی کردن داعش خدمت بزرگ سردار سلیمانی به جهان اسلام، همه ملت ها و بشریت است و پایان کار داعش با تفکر بسیجی انجام شد،پیروزی بر مثلث شوم و ضد بشری،آمریکا، اسرائیل و آل سعود پیروزی ملت های جهان است و این عظمت مدیون و مرهون تفکر بسیجی است .

امام جمعه قرچک  در پایان ضمن تقدیر از قرارگاه جهادی بسیجیان و ستاد بازسازی جهادی در منطقه زلزله زده استان کرمانشاه تاکید کرد: بسیجیان قرچکی مستقر در روستای فی بیان کرمانشاه به تنهایی مسئولیت پخت و تهیه غذا ی مردم و  ساخت خانه مسونی را برای این عزیزان را برعهده دارند و در این راه از همه مردم یاری می طلبند.

 

امام جمعه خیرآباد: پیروزی نهایی جبهه حق نابودی اسرائیل است/راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران به صلاح نیست

حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه اول نمازجمعه امروز خیرآباد ضمن با اشاره به معضلات اعتیاد در جامعه گفت: اعتیاد اثرات منفی بسیاری بر خانواده می گذارد، اولین تأثیر منفی اعتیاد برخانواده سردی کانون خانواده است، در خانواده ای که سرپرست آن مبتلا به اعتیاد است خبری از صمیمیت نیست، چرا که خانواده ها به علت مخالفت با مصرف مواد با فرد معتاد ارتباط خوبی برقرار نمی کنند.

وی عنوان کرد: چون تمام همّ و فکر فرد معتاد فراهم کردن مواد مخدر و مصرف آن است ضعف اقتصادی در آن خانه وجود دارد، چرا که این فرد دیگر به دنبال فراهم آوردن نفقه نیست.

امام جمعه خیرآباد در خطبه دوم ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمود «ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است» و در عصر غیبت همه موظف به پیروی از ولایت مطلقه فقیه این ستون انقلاب اسلامی هستیم و باید بدانیم هر کجا به پیروزی رسیده ایم در اثر اطاعت از ولی فقیه بوده است و هرکجا ناکارآمد نشان دادیم بر اثر تخلف از ولایت و اطاعت از نفس بوده است.

طزری با اشاره به پیروزی جبهه حق علیه داعش بیان کرد: آن روزی که استکبار این غده سرطانی را در منطقه بوجود آورد گمان نمی کرد که در عرض چند سال این غده کنده شود و کسانیکه در این نبرد شرکت کردند ابتدا فکر نمی کردند که بتوانند بر این گروه غیرانسانی که توسط محور استکبار عربی، عبری و غربی حمایت می شود پیروز شوند اما این امر محقق شد و استکبار در مقابل محور مقاومت به زانو در آمد.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی نشان داد با ایمان به خدا و با باور به وعده های الهی و مقاومت و ایستادگی می توان به هر آنچه که می خواهیم برسیم؛ البته باید توجه داشت که مکر و نیرنگ دشمنان تمام نشده است و از جای دیگر و به وسیله گروه دیگری به بدنبال جبران این شکست است که این امر هوشیاری فرزندان اسلام را می طلبد.

امام جمعه خیرآباد افزود: این پیروزی در نوع خود اگرچه بسیار بزرگ است، اما پیروزی بزرگتر و نهایی از بین بردن غده سرطانی اصلی یعنی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل است و جمهوری اسلامی برای از بین بردن این غده بزرگ از هیچ کار و تلاشی دریغ نخواهد کرد و هر کس را که با استکبار و این غده سرطانی مبارزه کند یاری خواهد کرد و ملاحظه هیچ کس را هم نخواهد کرد.

طزری  در پایان خاطرنشان کرد: مدتی است بحث راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران مطرح است که به ظاهر هدف آن رونق اقتصادی می باشد؛ اما با توجه به عملکرد منفی این دفتر در ایران و سایر کشورها که به نابودی اقتصادی، حمایت حقوق بشری از مخالفین نظام و هماهنگی برای انجام کودتا و شخصیت پردازی در کشورها بوده است حضور چنین دفتری به صلاح نیست.

 

امام جمعه فیروزکوه: فرهنگ و تفکر بسیجی امروز به کشورهای اسلامی منتقل شده است/تفکر ابلیسی داعش منقرض شد

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه های نماز پرفیض جمعه گفت: باید برای خود برنامه ریزی کرد که امام زمان خود را بشناسیم؛ اول توحید و خداشناسی و خداباوری است که اگر خدا را نشناسید رسول او، حجت خدا، امام خدا را نخواهید شناخت و دینی نخواهد داشت؛ اگر امامت و ولایت نداشته باشید همه اعمال باطل است.

وی خاطر نشان کرد: منتظران امام عصر باید کاری کنند امام آنها را ببیند؛ باید خود را با خواسته امام و ولی خود تطبیق دهند؛ اگر کسی امام را نشناسد نمی تواند در خدمت نائب امام زمان باشند؛ دیدید که کوفیان با نائب امام زمان خود چه کردند! باید مطابق خواسته نائب امام زمان رفتار و حرکت کنیم.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: تفکر ابلیسی امریکایی با نیروهای نیابتی او منقرض شد؛ به اینجا رسیده اند که این تفکر نتیجه‌ای ندارد؛ مومنین بسیجی ما در برابر تمام توطئه‌ها ایستاده‌اند و توکل آنها برخداست و عاقبت اینها عاقبت متقین و سعادتمندان است.

وی با تبریک هفته بسیج تاکید کرد: تقارن هفته بسیج و روز انقراض داعش را باید تبریک گفت؛ ما این را شاهد خواهیم بود عربستان هم به زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رهبری انقلاب افزود: سردار  سلیمانی خود را در نامه به رهبری سرباز تکلیف‌مدار رهبری معرفی کرد؛ این نکته مهمی است که باید سرباز ولایت مدار در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره باشیم؛ باید رفتار و کردار و اندیشه شخص بسیجی باشد که مورد رضایت نائب امام زمان است.

وی با اشاره به فرهنگ بسیجی و تفکر بسیجی در کشور بیان داشت: این فرهنگ است که سردار سلیمانی را بزرگ و عزیز کرد؛ او خود را گم نکرد با این که عراق و سوریه را از انحلال ۱۰۰ درصد نجات داد؛ امروز افتخار این مردم این است که فرزندان بسیجی این تفکر را به مقاومت لبنان و سوریه و عراق سرایت داده اند؛ این ملت امروز دلخوش به این تفکر است؛ این تفکر، ناامیدی را از جامعه بیرون می‌کند.

 

امام جمعه بخش گلستان: عقیده به رهبر، مکتب اسلام و وحدت در بسیج سه اصل انکار ناپذیر است

حجت الاسلام والمسلمین سیدمرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه خود با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: تاثیر بسیج در طول تاریخ انقلاب بر همگان آشکار است و سه اصل عقیده به رهبر، عقیده به مکتب اسلام و وحدت را در بسیج نمی توان نادیده گرفت.

وی در ادامه به تاثیر روحیه بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: در هر جامعه‌ای که روحیه بسیجی زنده باشد، آن جامعه به سمت رستگاری و آبادانی پیش خواهد رفت، که این امر یکی دیگر از تاثیرات حضور بسیج در یک جامعه به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در بحث تهاجم فرهنگی توطئه‌های زیادی را انجام داده‌اند، تصریح کرد: فضای مجازی امروز به مکان خطرناک و فاسدی برای جوانان ما بدل شده است و امور ناپسندی در این فضا ترویج می گردد که این امر تحت تاثیر توطئه‌های آمریکایی‌ها اتفاق افتاده است و نیازمند توجه مسؤولان می باشد.

وی با تاکید بر اینکه زلزله یک بلای طبیعی می باشد، اذعان داشت: هموطنان ما که زیر آوار مانده‌اند، حکم شهید را دارند اما باید به سه نکته در این امتحان اللهی توجه ویژه کرد که نخستین نکته آن کمک به زلزله‌زدگان و انجام وظیفه است.

امام جمعه بخش گلستان همچنین تقویت نوع دوستی را نکته دوم این امتحان اللهی دانست و تشریح کرد: نباید نسبت به زلزله غرب کشور بی‌تفاوت باشیم و از همراهی و همدلی با هموطنان زلزله‌زده خود امتناع کنیم، چراکه این امر غیراخلاقی بوده و در دین مبین اسلام پسندیده نیست.

وی درپایان باتوجه به اینکه نکته آخر این امتحان افتادن به یاد زلزله قیامت است، خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که آخرتی نیز در راه است و چنین بلایای طبیعی یادآور زلزله روز قیامت و روز حساب است، که همانند هوشیاری برای ماست.

 

امام جمعه پاکدشت: حضور رهبری در مناطق زلزله زده مرحمی به روح و جان مردم/ پیروزی جبهه مقاومت در سوریه شکست آمریکاست

حسن لزومی امام جمعه پاکدشت با سفارش به اخلاق در خانه و بیان آیات و روایات دراین خصوص بیان داشت: زن و شوهر در امورات خانه داری مراقب همدیگرباشند و بدون سخت گیری در کارها با هم همکاری نمایند.

نماینده مقام معظم رهبری در پاکدشت با اشاره به حضور مقام معظم رهبری  در جمع زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت: حضور ایشان مرحمی به روح و جان مردم زلزله زده بود  که این دیدار منجر شد مردم کرمانشاه درد خود را فراموش کنند، این نحوه رفتار با مردم یعنی مسئولین نیز باید مردمی باشد.

وی در ادامه با اشاره به تقسیم بندی مناطق زلزله زده بین سپاه و ارتش گفت: خدمت رسانی بهتر اتفاق افتاده است و از مناطق زلزله زده امورات چند روستا به سپاه پاکدشت سپرده شده که در همین راستا ۲۰ کامیون کمکهای مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد و از مردم پاکدشت بابت این کمک ها تقدیر و تشکر و می شود ، این مردم بودند که به داد دولت رسیدند، الان زمان سیاسی‌کاری نیست و باید برای  کمک به مردم عزم جدی داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرتان پاکدشت در خصوص وعده صادق سرباز جمهوری اسلامی ایران سردار حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: پیروزی جبهه مقاومت در کشورعراق سوریه به تعبیر رهبری شکست آمریکاست که البته حرف درستی است و این معجزه اسلام است، رهبری جمهوری اسلامی ایران و فرزندان معنوی ایشان مثل کوه در این موضوع ایستادگی کردند مخصوصاً خون های مظلوم شهدای مدافع حرم که در این راه ریخته شد.

حسن لزومی بسیج را یک نهاد بسیار زیبا و مقدس معرفی کرد و دراینباره بیان داشت: بسیج سوریه و عراق الهام گرفته از بسیج ایران است، بسیجی یعنی دفاع از صیانت انقلاب، ارزشهاو حرکت در خط ولایت فقیه ، بسیج یک تفکر و فرهنگ است همه مردم بسیجی هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند امام راحل در این باره می فرمایند:” من خود یک بسیجی هستم وبه بسیجی بودن افتخار می کنم ” ، مشکلات کشور چه اکنون ویا در آینده هرچه باشد بسیج پیگیری می کند.

امام جمعه پاکدشت با تاکید بر سیاسی نبودن مسئله موقوفات پاکدشت گفت: این شهرستان دارای معضلاتی است که اگر همتی می بود تا الان مشکل شهر حل شده بود، حل موضوع اوقاف یک مسئله شرعی است و با دعوا حل نمی‌شود ، با تحقیقات به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که پاکدشت موقوفه نیست و کار به دادگاه انقلاب سپرده شد و بعد از یکسال و نیم پیگیری رأی ریاست قوه قضاییه بر این شد که با توجه به مدارک ارائه شده پاکدشت موقوفه نیست و مقام معظم رهبری این نظر را تأیید نمودند.

وی با تشکر ویژه از حجت الاسلام محسن قمی و نمایندگان دوره قبل در مجلس شورای اسلامی گفت:عزیزان دیگری هم دراین موضوع پیگیر بودند  ولی از طرف ریاست قوه قضائیه انجام این کار به بنده و آقای قمی سپرده شد چون این مسأله یک بحث فقهی و مذهبی بود و مردم پاکدشت تنها اخبار مربوط به این موضوع را از تریبون نماز جمعه پیگیری کنند.

    امام جمعه شهر قدس: شکست داعش شکست آمریکا و برنامه‌های منطقه‌ای استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم میر‌احمدی در خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان قدس با اشاره به هفته بسیج اظهار کرد: امروز جامعه ما جامعه‌ای با تفکر بسیجی است و یکی از مهمترین مواردی که بسیج باید در همه حال مد نظر قرار دهد این است که هر لحظه و هر زمان آماده باشد تا ببیند ولی امرش چه می‌گوید و باید همیشه در مسیر ولایت و رهبری قدم بردارد.

امام جمعه شهر قدس افزود: بسیجی همیشه آماده است و این شاخصه بارز بسیج است و ما در حادثه دلخراش زلزله غرب کشور دیدیم که جهادگران بسیجی در روستاها در حال خدمات رسانی هستند و تا هر زمان که لازم باشد در صحنه حضور پیدا کنند و مانند گذشته تاثیرگذار و موفق باشند.

وی تاکید کرد: داعشی‌ها توسط آمریکایی ها، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی حمایت همه جانبه می‌شدند اما به لطف الهی، فداکاری های مدافعان حرم و هدایت‌های مقام معظم رهبری این گروهک تروریستی را نابود و تو دهنی محکمی به آمریکا و متحدانش زد.

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری  اوباما در آمریکا، نهال شجره خبیثه داعش کاشته شد، خاطرنشان کرد: داعشی‌ها تروریست‌های وحشی و درنده خویی بودند که فرزند نامشروع وهابیت بوده و جنایت‌های متعددی در کشورهای اسلامی از جمله عراق و سوریه مرتکب شدند.

میراحمدی با اشاره به اینکه پس از ریشه کنی داعش  سردار قاسم سلیمانی نامه تبریکی به مقام معظم رهبری نوشتند و معظم له نیز پاسخ این نامه را به زیبایی تمام دادند، افزود: باید سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی هوشیار تر از گذشته در صحنه حضور داشته  باشند زیرا دشمنان انقلاب اسلامی و حامیان اصلی داعش هیچ گاه دست از توطئه علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نمی‌دارند.

وی در پایان متذکر شد: درهای جمهوری اسلامی به روی همه به غیر از دشمنان و مستکبران جهان و در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی جنایتکار و آمریکای خبیث، باز است، ما با دنیا مشکلی نداریم اما با دشمنانمان دشمنیم و تا از بین‌ بردن و محوشان از صفحه روزگار خواهیم ایستاد.

 

امام جمعه موقت ری: نیروهای بسیج با ایستادگی در عراق و سوریه استکبار را زمین‌گیر و داعش را نابود کردند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، هفته بسیج و نابودی داعش را تبریک گفت و اظهار داشت: اقتدار و مقاومت بسیجیان مایه افتخار و غرور کشور است چرا که با ایستادگی خود در مقابل داعش این امر ثابت شد.

وی ضمن تسلیت به خاطر درگذشت تعدادی از هموطنان کشورمان در زلزله کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری فرمودند؛ مصیبت سنگینی بود. از نعمات الهی این حادثه وحدت و همدردی بیشتر بین مردم بود که مردم  نوع دوست کشورمان از سرتاسر نقاط ایران اسلامی به همنوعان خود کمک و امدادرسانی کردند و در این آزمون سربلند شدند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به غم و اندوهی که در پیام رهبر معظم انقلاب احساس می شد، بیان کرد: ایشان به چند روستای بسیار حساس که تحت سیطره داعش بوده و داعش از آن نیرو گرفته بود رفتند و با همه ساکنان صحبت کردند و دستور دادند که برای آنها کانکس تهیه کنند.

ابراهیمی ادامه داد: محبت حضرت آقا براساس آموزه های دینی است که خود را خدمتگزار مردم قرار می دهند و فرمودند تا زمانی که این کانکسها در اختیار زلزله زدگان قرار نگیرد، بنده خیالم راحت نیست.

وی اولین وظیفه مسوولان را خدمت رسانی بی منت به مردم دانست و تصریح کرد: در خصوص رسیدگی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه، مقام معظم رهبری دستورات متعددی صادر کردند امید که مسوولان هر چه سریعتر به آن جامه عمل بپوشانند.

امام جمعه موقت شهرری به سخنرانی امام خامنه ای در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: نکات مهم و سرفصل همه سخنان حضرت آقا این است که امروز یک مجموعه خلاق و فعال مانند سازمان بسیج در همه عرصه ها حضور دارند و در مشکلات متعدد در خط مقدم هستند و بسیجیان پا برهنگانی هستند که نوید ظهور را می دهند.

ابراهیمی با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار اسلام هستند، اظهار داشت: آل‌سعود با تجهیز آمریکا تلاش می‌کرد تا داعش را زنده نگه دارد ولی نیروهای بسیج در عراق و سوریه توانستند ارابه های استکبار را زمینگیر کنند و با خلق حماسه‌ای پرافتخار تروریست ها را نابود کنند.

 

امام جمعه اسلامشهر: پیروزی رزمندگان بر داعش، پیروزی اسلام اصیل بود/ داعش اسلام را وارونه به جهان معرفی می‌کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه سوم آذرماه در مصلی اسلامشهر با توصیه به تقوا و اشاره به برکات ماه ربیع‌الاول گفت: ماه ربیع‌الاول از جهاتی یکی از ماه‌های پربرکت است از این جهت که میلاد باسعادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق، هجرت پیامبر اکرم، آغاز امامت امام زمان (عج) و لیله المبیت که یکی از افتخارات و فضایل امام علی (ع) در این ماه واقع‌شده است و از این جهت ماه سرور و شادمانی اهل‌بیت است و بر همه لازم است که این ماه را ارج بنهند.

وی با اشاره تاریخی به واقعه لیله المبیت افزود: قریش ۱۳ سال با اسلام و پیامبر اکرم (ص) مبارزه کردند تا بتوانند نور اسلام را خاموش کنند در نهایت تصمیم خطرناکی گرفتند و ۴۰ نفر از ۴۰ قبیله را مأمور قتل پیامبر کردند پیامبر اکرم طی این موضوع از علی (ع) خواستند که در رختخواب ایشان بخوابند آن حضرت نیز قبول کردند. این فداکاری و جانبازی امیرمؤمنان را لیله المبیت نام گذاشتند. به سبب این حادثه یک آیه قرآن کریم در شان امام علی (ع) نازل شد و طی آن تصریح شد کسی که در جایگاه پیامبر می‌خوابد خشنودی خداوند را طلب می‌کند و نه بهشت را.

امام‌جمعه اسلامشهر با اشاره به نشانه‌های شیعیان در کلام امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: آن حضرت می‌فرمایند که شیعیان ما را با سه چیز امتحان کنید یکی از مواظبت در وقت نماز دیگری حفظ اسرار شیعیان و کشور از دشمنان اسلام و هم دردی و کمک به برادران نیازمند.

وی با اشاره به وقوع زلزله در استان کرمانشاه و داغدار شدن هم‌وطنان گفت: در این حادثه پیروان امام جعفر صادق در رسیدگی به زلزله‌زدگان خوب امتحان پس دادند که باید ادامه پیدا کند چرا که هم‌وطنان در استان کرمانشاه هم دچار زلزله شدند و هم عزیزان خود را از دست دادند و هم گرفتار سرما و بازندگی شدند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام مقابل داعش و آزادسازی کشورهای اسلامی از این گروه تروریستی گفت: رزمندگان اسلام توانستند در برابر داعش که مثلث آمریکا صهیونیسم و کشورهای مرتجع منطقه آن را بوجود آورند پیروز شوند. داعشی که شش سال در سوریه و سه سال در عراق حضور داشت و به فکر ایجاد دولت اسلامی عراق و شام بود. یعنی همان نقشه‌ای که دشمنان اسلام با وجود اسرائیل در سر می‌پروراندند. این نقشه دشمنان اسلام با تدابیر مقام معظم رهبری و حضور نیروهای حشدالشعبی در عراق و حزب‌الله ناکام ماند .

وی با تأکید بر اینکه داعش از هر درنده‌ای درنده‌تر بود و از هیچ جنایاتی علیه بشریت فروگذار نکرد افزود: داعش اسلام را وارونه به جهان معرفی می‌کرد، پیروزی رزمندگان بر داعش پیروزی اسلام اصیل و جبهه مقاومت بود.

 

امام جمعه باقرشهر: بسیج یکی از یادگاران حضرت امام خمینی(ره)است/امروز قدر برتر در همسایگی اسرائیل نیروهای بسیجی حزب الله در لبنان است

 آیت اله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت به تقوای الهی گفت: همه شما عزیزان را به تقوای الهی با تقوا باشید و از معصیت پرودگار بپرهیزید.

وی در ادامه به حدیثی از امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسن عسگری(ع) مومنین را توصیه به تقوا و ورع و فرمودند: اوسی کم به تقوا الله از زبان امام حسن عسگری(ع) امده است و من امروز از زبان پاک این امام معصوم شما عزیزان را توصیه به تقوا میکنم. که فرمود: توصیه میکنم شما را به تقوای الهی سفارش میکنم که با خدا باشید و با تقوا از معصیت پروردگار بپرهیزید واجبات خدا را انجام دهید این توصیه‌های امام حسن عسگری(ع) است. و توصیه میکنم شما را در ورع در دینتان یعنی در دینتان با ورع باشد که ورع از تقوا بالاتر است، تقوا انجام واجبات و ترک محرمات است. ورع انجام واجبات ترک محرمات و انجام مستحبات و ترک مکروهات، البته هم تقوا و هم ورع درجاتی دارند که این حداقل است. که نیاز به تلاش و پایبندی بیشتر به احکام دینی دارد. وی خطاب به شیعیان و پیروان خود میفرماید: ای مردمان و پیروان شیعه زینت باشید برای تشیع، در میان جامعه جهانی و ادیان مختلف دنیا شما باید زینت اهل بیت و مکتب اهل بیت باشید. ما به عنوان شیعه و پیرو اهل بیت اسمت و طهارت در هر نقطه‌ای از این عالم که قرار گرفتیم باید الگو باشیم، اعمالمان رفتارمان گفتارمان باید جهت دهنده و برای مکتب اهل بیت زینت باشد.

آیت اله سید احمد موسوی گفت: هشتم ربیع الاول روز دوشنبه هفته آینده شهادت امام حسن عسگری(ع) را به همه شیعیان و امام زمان(ع) که پدر بزرگوارشان را از دست میدهند تسلیت عرض میکنیم، و توصیه به هیئت داران و ائمه جماعات در مساجد در شب، روز و شام شهادت حتما تجلیل کنید از پدر بزرگوار امام زمان(ع) زنده نگه دارید یاد این امام بزرگوار را در روز شهادتش. همچنین آغاز امامت امام زمان(ع) است.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به اعلام پایان فتنه داعش در سوریه و عراق گفت: سردار سرافراز اسلام سردار سلیمانی طی نامه‌ای پایان داعش را اعلام کردند و به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفتند و مقام معظم رهبری هم در پاسخ به نامه سردار سرلشکر سلیمانی مطالبی فرمودند که به جمله از آن اشاره میکنم، خدای بزرگ را با همه وجود سپاس گزارم که شجره‌ی خبیثه‌ای را که به دست طواغیت جهان غرس شده بود، به دست شما بندگان صالح، در کشور سوریه و عراق ریشه‌کن کرد. بعد از این اعلام همه خوشحال شدند و موج شادی سرتاسر سرزمین‌های مقاومت را گرفت عراق، ایران سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و همه دنیای اسلام که همراه و هم دل هستند با جبهه مقاومت همه خوشحال شدند، مقام معظم رهبری و مراجع اعظام خوشحال شدند و تبریک گفتند، که این شجره خبیثه که به دست استکبار جهانی امریکا و اسرائیل و پیروانشان در این نقطه از جهان یعنی عربستان به وجود آمده بود ریشه کن شد. همه مردم و انسان هایی که در منطقه جبهه مقاومت هستند خوشحال شدند. و ما از همه کسانی که در این عرصه تلاش کردند به ویژه سردار سلیمانی و سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان و فاطمیون، نیروهای مدافع حرم که با این جنایتکارن شرکت کردند تشکر میکنیم و درود میفرستیم.

وی در ادامه گفت: در هفته بسیج قرار گرفتیم، این هفته و روز بسیج را به همه بسیجیان تبریک عرض میکنیم، بدانید که بسیج یکی از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است،که حضرت امام(ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را روز پنجم آبان ماه ۱۳۵۸ صادر کردند و فرمودند مملکتی که بیست میلیون جوان دارد باید بیست میلیون ارتشی داشته باشد و با این پیام در واقع فرمان تشکیل بسیج مستضعفان صادر شد و بسیج تشکیل شد. خداوند رحمت کند امام راحل(ره) را که بنیان خیر و محکمی را بنیان نهادند که همین بسیج ریشه صدام را کند و در هشت سال دفاع مقدس کار صدام را یکسره کرد و همین بسیج الگو شد برای نبرد مردم عراق، سوریه، لبنان و یمن که بحمد الله پیش میرود که اینها توانستند به کمک بسیج در عرصه مقاومت ریشه داعش را بکنند. بسیج در لبنان به درجه‌ای رسیده که اسرائیل نمیتواند حرکتی کند. امروز قدرت برتر در همسایگی اسرائیل نیروهای بسیجی حزب الله در لبنان است. همچنی مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان در بین بسیجیان سخنانی فرمودند: اگر انقلاب اسلامی بسیج را نداشت با نقیصه و خلاء بزرگی مواجهه بود. اگر بسیج نبود ما نمیتوانستیم دفاع مقدس را مدیرت کنیم. ایشان فرمودند حفظ بسیج در گرو حفظ خصوصیات بسیج از جمله بصیرت و دشمن شناسی است.

نماز جمعه این هفته باقرشهر با حضور سرهنگ آرزومندی فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)_مجتبی پرک رئیس شورای اسلامی باقرشهر_حسین گراوند، عین الله آقاپور و ابراهیم قدرتی عضو شورای اسلامی باقرشهر_عرب کرمانی دهیار درسن آباد و حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

امام جمعه پیشوا: این اتحاد است که سبب نابودی داعش شد

امام جمعه شهرستان پیشوا در خطبه های نماز جمعه  افزود: پیروزی برزگ و تاریخی پیروان و بسیجیان مکتب امام خمینی ره در برابر داعش نشان داد که با همبستگی می توان هر دشمنی را شکست داد هرچند که این نیروها چند ملیتی از تیپهای فاطمیون، حیدریون و زینبیون بودند که البته با هدایت مشاوران ایرانی سپاه قدس به سرانجام رسید.

امام جمعه پیشوا گفت: اینکه ما فکر کنیم داعش یا طالبان و دیگر گروه تروریستی به طور کامل نابود شده اند درست نسیت زیرا استکبار همیشه در حال توطئه است تا بتواند به اسلام ناب محمدی ضربه وارد کند و تا این بسیجیان پیرو مکتب امام خمینی ره وجود دارد که توطءه خارجی در ایران موفق نمی شود

حجت الاسلام باقری گفت: از همه راهها برای پیروزی بر تروریستها و سردمداران آن باید استفاده کرد و از فن دیپلماسی در کنار مقاومت می توان بهترین بهره را برد.

وی افزود: جا دارد از همه مادران، پدران و همسران و خانواده این شهدای مدافع حرم تجلیل شوند که اگر این حضور بسیجی وار انها نبود وضعیت ارامش ما بهاین صورت نبود.

 

امام جمعه دماوند: عامل انحراف فکری ده‌ها هزار جوان در عراق و سوریه داعش بود/ متأسفانه در تجمعات بزرگ ماه محرم کمتر به قرآن پرداخته می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه دماوند ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: پیشنهاد من این است، که مسئولین هیئات مذهبی و روحانیون نقاط ضعف و قوت خود را مورد بررسی قرار داده و با برگزاری جلسات نقد برای برگزاری باشکوه‌تر عزاداری‌های سال آینده برنامه ریزی کنند.

وی ضمن تاکید بر بهره‌برداری بهینه از ایام محرم و صفر اظهار داشت: باید در این ایام به ترویج معارف قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام پرداخته و گام‌های بلندتری برداریم، متأسفانه در تجمعات بزرگ محرم کم‌تر به قرآن پرداخته می‌شود و از قرآن دور هستیم، در حالی که قرآن ثقل اکبر است.

امام جمعه دماوند در ادامه ضمن تبریک هفته بسیج، علت تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) را مقابله با تهدیدها و شرارت‌های آمریکا دانست و اضافه کرد: گسترش فرهنگ بسیجی سبب ایجاد انگیزه و شور و شوق برای تحقق اهداف انقلاب و سربلندی و پیشرفت ایران است، امروز نیز با نابودی داعش، بار دیگر مفهوم «ما می‌توانیم» به همه ثابت شد.

وی با بیان این که آحاد ملت ایران بسیجی هستند، تأکید کرد: باید بسیجیان برای مبارزه با بی‌عدالتی، فسادهای عملی و فکری، فاصله طبقاتی، استبداد و غرق شدن در شهوات تلاش کنند، وظیفه بسیجی کسب اخلاص و احساس وظیفه داشتن، تلاش و مجاهدت برای کار و جلب رضایت خداوند است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری‌های صهیونیست و دست پرورده داعش و دشمنان وهابی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و ملت مؤمن و انقلابی ایران تبریک گفته و افزود: غده سرطانی داعش با روحیه و احساس بسیجی از بین رفت، یاد شهدای مدافع حرم و بسیجیانی که از جان، مال، همسر و دنیا گذشته و سپر بلا شدند، به موقع فهمیدند و عمل کردند گرامی باد.

وی با قرائت بخشی از پیام مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی، گفت: باید هوشیار باشیم تا فتنه تکفیری‌ها و مستکبران به شکل دیگر و نقطه‌ای دیگر به جریان نیفتد و هر پسماند خطرناک این جریان را بزداییم، بصیرت خود را حفظ کرده و گوش به فرمان ولی فقیه و نایب امام عصر (عج) باشیم.

امام‌جمعه دماوند ۶ سال شکنجه و خون‌ریزی داعش در عراق و سوریه را مورد اشاره قرار داد و گفت: سرهای کودکان و زنان و مردان را بریده و برخی را زنده زنده غرق کردند، یا سوزاندند و به نام اسلام منابع مالی و انسانی کشورها را نابود کردند، بدانید که این انحراف بزرگ، از انحراف فکری ده‌ها هزار جوان در عراق و سوریه آغاز شد، داعش با القاء حقانیت خود به برخی جوانان، همان راهی را رفت که معاویه، یزید و سپاهیان بنی امیه و بنی عباس رفتند.

وی با بیان این که این خط و انحراف فکری همواره وجود دارد، افزود: باید هوشیار و آگاه باشیم.

امام جمعه دماوند به سال روز امامت امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و گفت: امام زمان (عج) برای ظهور خود نیاز به یارانی پر استقامت و فراوان دارند، یارانی که توانایی یارگیری و جذب شیعیان را داشته باشند و بتوانند یارگیری کنند، با اخلاق خوب بتوانند دیگران را به خود جذب کنند و آن‌ها را شیفته و مجذوب خود سازند، مانند کاری که سردار سلیمانی برای امنیت اهل سنت کرد و اکنون نیز در کرمانشاه و مناطق اطراف آن بسیاری از هموطنان مسلمان اهل سنت ما گرفتار بلای زلزله شده و گرسنه و بی سرپرست هستند، باید به آن‌ها کمک کنیم.

 

امام جمعه شهریار: تفکر بسیجی در سوریه و عراق موجب پیروزی جبهه مقاومت

حجت الاسلام و المسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت بخش و عبادی سیاسی جمعه که با حضور پر شور ملت مومن و اقشار مختلف مردم شهریار در مصلای امام خمینی این شهر برگزار شد ضمن تشکر از مردم و مسئولین شهرستان شهریار در کمک رسانی به مردم زلزله زده گفت: وقوع این حادثه برای همه دردناک بود اما همیاری مردم و مسئولین در ارسال کمکها به هموطنان زلزله زده جای تشکر داشته و نشان از اتحاد ملت ایران دارد.
امام جمعه شهریار گفت: حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله زده موجب برکات زیادی برای مردم آسیب دیده شد و تفکر بسیج و بسیجی در سراسر عالم بخاطر تأثیرگذاری بی بدیل آن بر قلبها فراگیر شده است و امروز میبینیم که تفکر بسیجی در سوریه و عراق موجب پیروزی جبهه مقاومت در برابر استکبار و داعش شده و طعم پیروزی را برایشان به ارمغان آورد.
سالمی اظهار داشت: استواری و مقاومت بسیجیان مثال زدنی است و در مسیر خدمت به مردم این شجره طیبه پربارتر شده و کشور، نظام و مردم را در برابر دشمنان بیمه کرده است.
امام جمعه شهریار بیان داشت: ولایت مداری بسیج موجب جلوگیری از سیاست زدگی و سیاسی کاری بسیج شده و دفاع از این تفکر وظیفه همگان است و ترویج و گسترش تفکر بسیجی موجب دوام انقلاب و نظام و امنیت برای مردم است که این شجره طیبه از تدابیر حضرت امام خمینی(ره) بود.
حجت الاسلام سالمی گفت: لکه ننگ و سرطانی داعش و تکفیر با مجاهدت مردم عراق و سوریه و هدایتهای رهبر انقلاب و در رأس آن سربازان، فرماندهی شجاعانه حاج قاسم سلیمانی از بین رفت و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید هوشیار بوده و مراقب فتنه جدید دشمن باشیم ، چرا که هیچگاه دشمن از خباثتها و دشمنی خود دست بر نداشته و نقشه‌های شومی را برای امت اسلامی و منطقه تدارک دیده است.

 

امام جمعه ورامین: امریکا هیچ‌گاه از توطئه علیه ملت ایران دست برنمی‌دارد

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین با اشاره به برکات نظام اسلامی اظهار داشت: ما قبل از انقلاب اسلامی چیزی از خودمان نداشتیم و به طور کامل وابسته بودیم؛ اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت امام (ره) و خون شهدا استقلال خود را به دست آوردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود اینکه در این نظام هم کم و کاستی هایی وجود دارد باز هم میدانیم که خوبان بر این کشور حکومت میکنند و اکثریت با افراد خوب است، و این مسئله اجتناب ناپذیر است؛ چرا که در جمعیت ۸۰ میلیون افکار و سلایق مختلفی وجود دارد و همه خالص نیستند؛ اما باید بدانیم که در حال حاضر در مقایسه با زمان طاغوت در بهشت به سر می بریم، زمانی که خفقان موجود مردم را به شدت تحت فشار قرار داده بود و فردی جرئت کوچکترین انتقادی را نسبت به حکومت نداشت.

امام جمعه ورامین همچنین خاطرنشان کرد: امروز ما نعمت بزرگی به نام ولی فقیه را در کشور داریم و حکومت به دست چنین فردی اداره می شود؛ لذا دشمن سعی دارد با توطئه ها و ترفندهای مختلف دوباره به کشور ما مسلط شود، آنها از طریق فریب و انحراف نسل جوان می خواهند به ما ضربه بزنند آنها با افراد مسن و سالخورده کاری ندارند و سعی دارند ازطریق جنگ نرم و دور کردن جوانان از معنویات جامعه را به مسیری که خودشان می خواهند پیش ببرند.

محمودی افزود: آنها هر روز به فکر توطئه جدیدی هستند؛ لذا باید مردم و مسئولان جمهوری اسلامی هوشیار باشند و اجازه ندهند زورگویان جهان اندک رخنه ای در این کشور داشته باشند، هرچند می دانیم که خداوند همواره یار و یاور این ملت بوده و در نهایت هم پیروزی با جبهه حق است و باطل محکوم به نابودی است.

وی در ادامه با اشاره به جنایات تروریست های داعشی در عراق و سوریه تصریح کرد: داعش در این چند سال از هیچ جنایتی فروگذار نکرد؛ اما باید بدانیم که پیروزی نهایی با حق است و باطل همواره محکوم به نابودی است و در عین حال باید مراقب باشیم، چرا که داعش از بین رفته اما امریکا هیچگاه از توطئه علیه ما دست برنمی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق

دریافت 24 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات موفق وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ️با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای اداری، کارکنان ادارات، بسیجیان، فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، کارگران، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در میدان حضرت امام خمینی (ره) شهر خور برگزار شد.

کد خبر 6082494

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • راهپیمایی مردم خوروبیابانک از عملیات وعده صادق
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • برگزاری راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه علیه اسراییل در کرج
  • امام جمعه رشت: به زودی شاهد ‌اضمحلال اسرائیل خواهیم بود