Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@19:06:36 GMT

دختر قاتلی که دانشجو شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۳۷۱۱

دختر قاتلی که دانشجو شد

یکی از دختران کانون در حال حاضر دانشجوی ترم سوم مدیریت مالی دانشگاه غیرانتفاعی مجازی است و هزینه‌های تحصیل او توسط خیرین تامین می‌شود و با اینکه جرمش قتل است، همین‌جا دوره پیش‌دانشگاهی را خوانده و کنکور شرکت کرده و در حال حاضر هم دانشجو است.

ایران آنلاین /مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران با اشاره به اینکه مددجویان در کانون اصلاح و تربیت می‌توانند تا مقطع تحصیلی دانشگاه تحصیل کنند، گفت: شرکت در کلاس‌های آموزشی برای همه افراد در کانون، اجباری است و مدارک اخذ شده، تفاوتی با مدارک افراد عادی ندارد، چرا که اسم کانون یا سازمان زندان‌ها در آنها درج نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رستمی،‌ مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران درباره مسائل و برنامه آموزشی در کانون  گفت: در کانون اصلاح و تربیت تهران نیز مدرسه وجود دارد که توسط آموزش و پرورش منطقه 5 تهران مدیریت می‌شود و معلمان از آنجا می‌آیند، یک ساختمان سه طبقه که سال 91 به بهره‌برداری رسیده با امکانات کامل تحت عنوان مدرسه توسط سازمان نوسازی مدارس راه‌اندازی شده و مانند همه مدارس عادی اداره می‌شود.

او با بیان اینکه آموزش‌های کانون از نهضت سوادآموزی و از آموزش مقدماتی تا تکمیلی آغاز می‌شود، گفت: آموزش‌‌های ابتدایی و مابقی مقاطع برای همه وجود دارد و همه می‌توانند تا مقطع دیپلم تحصیل کنند. علاوه بر این نوجوانان می‌توانند به دانشگاه‌ هم راه پیدا کنند، کما اینکه یکی از دختران کانون در حال حاضر دانشجوی ترم سوم مدیریت مالی دانشگاه غیرانتفاعی مجازی است و هزینه‌های تحصیل او توسط خیرین تامین می‌شود و با اینکه جرمش قتل است، همین‌جا دوره پیش‌دانشگاهی را خوانده و کنکور شرکت کرده و در حال حاضر هم دانشجو است.

رستمی ادامه داد: در گذشته از پسران هم دانشجو داشتیم که آزاد شده اند. همه شرایط برای تحصیل افراد در کانون مهیاست. فرد بی سواد در کانون وجود ندارد، مگر بین افغانستانی‌ها که آنها نیز آموزش می‌بینند و در کلاس‌های نهضت سوادآموزی شرکت می‌کنند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند

رئیس دانشگاه فرهنگیان از بورسیه ۱۰ هزار نفر از دانشجویان کشور توسط دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رجبعلی برزویی با اشاره به اینکه دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند، اظهار کرد: سال جاری ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

وی افزود: دانشجویانی که دو سال از تحصیلشان در دانشگاه گذشته است با حداقل شرط معدل و شرایط متعدد برای بورسیه در آموزش و پرورش فراخوان می‌شوند و به عنوان نیروی وزارت آموزش و پرورش حقوق هم دریافت خواهند کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: این گروه از دانشجویان علاوه بر دروسی که در دانشگاه اصلی خود می‌خوانند، دروس معلمی را در دانشگاه فرهنگیان سپری خواهند کرد و در نهایت صاحب دو مدرک از دانشگاه اصلی و دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

دانشگاه فرهنگیان پیش از این از جذب دانشجویان دو مدرکی خبر داده بود بر اساس این طرح که برای نخستین‌بار در ایران اجرا می‌شود، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه‌های برتر کشور نسبت به پذیرش دانشجو معلم به‌طور مشترک اقدام می‌کنند.

بر این اساس این دانشجومعلمان حداقل دو سال از تحصیل خود را در دانشگاه اصلی یا دانشگاه مادر هستند و در آنجا فقط دروس تخصصی را می‌گذرانند و در صورت تأیید صلاحیت عمومی آن‌ها از ابتدای سال سوم یا چهارم برای گذراندن دروس تخصصی حرفه معلمی به دانشگاه فرهنگیان منتقل می‌شوند.

این شیوه در حال حاضر در پنج آموزش ریاضی، فیزیک، شیمی زیست‌شناسی و آموزش کودکان با نیازهای ویژه اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748394

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید