Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:49:53 GMT

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۳۹۱۴

هفته چهارم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد برگزار شد

گنبد کاووس – هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد با شرکت ۵۸ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد عصر جمعه ۵۸ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۶۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که یوسف دهش با اسب بامداد ایزدی زودتر از خط پایان گذشت و یعقوب انفاس با اسب جواهر عمران و جواد آچاک با اسب آرش امین به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر بود که علی محمد غراوی با اسب منوکید عنوان اول را به دست آورد و کمال دالیجه عطا با اسب سامین و نورمحمد بهادر با اسب سرگل (۲) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله و ۲۴ تا ۳۴ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب آل ویوا موفق به کسب مقام اول شد و بنیامین جرجانی با اسب الیف ناز و ستار مهرانی با اسب بازنوش قره بلاغ به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۴ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که آق اویلی بشگرد با اسب شوالیه زودتر از خط پایان عبور کرد و رامین قهرمانی با اسب زیبای گنبد و آرمین آق آتابای با اسب تای سوزان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه ساله و ۱۶ تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب رونین سروین نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و نورمحمد بهادر با اسب پدرام و بنیامین جرجانی با اسب تابنده نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالرحیم آرمیده با اسب دنی مون موفق به کسب مقام اول شد و کمال دالیجه عطا با اسب فونگ هج و جواد آچاک با اسب سلطانا به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

کمال دالیجه عطا بهترین چابکسوار هفته

در پایان هفته چهارم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد، کمال دالیجه عطا با کسب یک مقام نخست و دو مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، ستار مهرانی موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و آق اویلی بشگرد، یوسف دهش، عبدالرحیم آرمیده و علی محمد غراوی هر کدام یک مقام نخست به دست آوردند.

لازم به ذکر است؛ هفته‌های پنجم و ششم رقابت‌های کورس اسبدوانی پاییزه گنبد ۹ و ۱۰ آذر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 19 پس از آنکه جواد کریمی قدوسی نماینده مجلس از ساخت بمب اتم در یک هفته و ساخت موشک برد بلند 12 هزار کیلومتری توسط ایران گفت، انتقادهای تندی نسبت به این موضع گیری‌ها مطرح شد. حالا کریمی قدوسی از این گفته‌هایش دفاع کرده و تاکید کرده هدف این سلاح‌ها اسرائیل نیست، بلکه اروپا و آمریکاست که اسرائیل سگ‌شان است؛ مسئله‌ای که دقیقاً اسرائیل به عنوان خط تبلیغاتی روی آن مانور می‌دهد! این مواضع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • توضیح یک مقام درباره ساخت بمب اتمی در یک هفته
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم