Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@05:20:24 GMT

انواع باکس گل زیبا و شیک (جعبه گل) +عکس و قیمت

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۴۱۵۶

انواع باکس گل زیبا و شیک (جعبه گل) +عکس و قیمت

باکس گل ارزان ، باکس گل رز ارزان ، جعبه کادو برای گل ، باکس گل چوبی ،گل رز داخل جعبه ، باکس گل مصنوعی ، سفارش جعبه گل رز ،باکس گل شیشه ای

در این بخش از سایت انواع باکس گل و  گل جعبه ای در رنگ های مختلف با چیدمان و گل آرایی  های متنوع و زیبا  برای هدیه دادن به عزیزانتان تهیه شده است.

در این جعبه گل رز از ۹ شاخه گل رز  باکیفیت در رنگ های ملایم صورتی و آبی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل  مطابق عکس بوده همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان برگ آرایی به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

قیمت : ۹۵,۰۰۰ تومان

در این جعبه گل از ۱۸شاخه گل رز با کیفیت استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل  مطابق عکس بوده همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

قیمت : ۱۴۵,۰۰۰تومان

در این جعبه گل از ۱۸ شاخه گل رز زرد با کیفیت استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل مطابق عکس بوده و همینطور چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

قیمت : ۱۵۵,۰۰۰تومان

در این باکس گل از ۱۶ شاخه گل رز صورتی و سفید زیبا و با طراوت  استفاده شده است.پر پشت بودن گل ها و چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

قیمت : ۱۳۵,۰۰۰تومان

در این جعبه گل از ۴ شاخه گل رز با کیفیت و همچنین از گل نرگس استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل مطابق عکس بوده همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

قیمت : ۵۵,۰۰۰تومان

این باکس گل ساده  و زیبا گل آرایی شده با گل های رز سفید در قالب حرف G   شامل ۱۳ عددگل رز به رنگ سفید و گل های میخک به رنگ سرخ  می باشد، باکس گل مقرون به صرفه گلفروشی رضوان بهترین انتخاب برای هدیه دادن در انواع مناسبت ها است که میتوانید این جعبه گل را  برای استفاده در جشن ها و سوپرایز کردن عزیزانتان  انتخاب کنید.

۱۶۰,۰۰۰تومان

در این جعبه گل از ۱۲ شاخه گل رز شاداب و با کیفیت به رنگ آبی   استفاده شده است که گل رز آبی به همراه روبان همرنگ آن ،در این جعبه جلوه ای متفاوت و خاص ایجاد کرده اند.تعداد شاخه گل ها و چیدمان آن ها در جعبه گل مطابق عکس بوده ، همینطور چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

۹۸,۰۰۰تومان

در این باکس گل ساده و خاص از ۹ شاخه گل رز با کیفیت استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

۶۶,۰۰۰تومان

در این باکس گل خاص و شیک از  گل ژربرا, آلسترومریا و گل داوودی با کیفیت استفاده شده است. تعداد شاخه گل ها و همینطور پر پشت بودن گل ها و چیدمان آن ها به طوری بوده که تمام فضای جعبه گل را در می گیرد که این باعث زیبایی هرچه تمام تر جعبه گل می شود.

۸۰,۰۰۰تومان

جعبه لوکس چوبی ، جهت قرار دادن گل و هدیه ،این محصول کاربردهای دیگری را نیز دارد.از قبیل قرار دادن اقلام زینتی و جواهر-ساعت -هدیه و …

۶۰,۰۰۰تومان

باکس گل شیشه ای

۱۷۵,۰۰۰ تومان

جعبه گل لاکچری-طرح ترمه-رز قرمز
۱۴۰,۰۰۰ تومان

باکس گل پلکانی -رز آبی
۱۱۵,۰۰۰ تومان

باکس گل شیشه ای
۹۵,۰۰۰ تومان

جعبه گل هنری-طرح نیلو
۱۴۰,۰۰۰ تومان

صندوقچه گل – طرح صدف
۱۴۰,۰۰۰ تومان

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (۲۷ اسفند ۱۴۰۲) به ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان و سکه طرح قدیم به ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان، ربع‌سکه ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان است.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان ۱۵ فروردین
  • اعلام محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ای استان کرمانشاه در ایام نوروز اعلام شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۸ اسفند
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • راهکار لاکچری ایرلاین‌ ها برای افزایش چندبرابری نرخ بلیت هواپیما!
  • راهکارِ لاکچری ایرلاین‌ها برای افزایش چند برابری نرخ بلیت هواپیما
  • راهکارِ لاکچری ایرلاین‌ها برای افزایش چندبرابری نرخ بلیت هواپیما
  • انواع لایت باکس تبلیغاتی و نقش آن در تبلیغات محیطی و جذب مشتری و افزایش فروش
  • با استفاده از جعبه یونولیت و سیمان، می‌توانید یک گلدان زیبا و کاربردی بسازید (فیلم)