Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@05:01:13 GMT

جشن در آبادان با گل دقیقه 90 کرار به سپاهان

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۴۳۵۹

جشن در آبادان با گل دقیقه 90 کرار به سپاهان

مصاف تیم‌های صنعت نفت و سپاهان اصفهان با برتری میزبان آبادانی خاتمه یافت.
به گزارش تابناک ورزشی، صنعت نفت آبادان که در دیدار اخیرش موفق شده بود پیکان را بعد از هفت برد پیاپی در شهر قدس متوقف کند، امروز با نمایشی هجومی که تنها روی اشتباهات فردی دو گل دریافت کرد توانست با نتیجه پُر گل 3 بر 2 مقابل سپاهان به پیروزی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت آبادان و سپاهان اصفهان در روز نخست دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل و جذاب 3 بر 2 به سود میزبان خاتمه یافت.مسعود ابراهیم‌زاده (13) و کرار جاسم (30 - پنالتی و 89) برای نفت آبادان و ساسان انصاری (23) و جلال‌الدین علی‌محمدی (45) برای سپاهان گلزنی کردند. هافبک عراقی صنعت نفت در حالی دو گل برای تیمش به ثمر رساند که پاس گل اول را هم داده بود تا درخشش خود را کامل کند.با این نتیجه صنعت نفت 17 امتیازی شد از سپاهان 14 امتیازی سبقت گرفت.
کرار جاسم پاس گل اول را از روی ضربه آزاد به مسعود ابراهیم‌زاده داد؛ او دومین گل صنعت نفت را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سومین گل را به زیبایی با ضربه ایستگاهی تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه اولیویرا زد تا بیشترین نقش را در پیروزی آبادانی‌ها مقابل سپاهان داشته باشد.
شرح گل‌ها صنعت نفت 1 - سپاهان 0 (دقیقه 13: مسعود ابراهیم‌زاده): کرار جاسم خطایی که در جناح چپ زمین گرفته بود را به شکل سرعتی و زمینی به سمت دروازه سپاهان زد که قبل از اولیویرا، تاثیرگذاری ابراهیم‌زاده روی توپ یک گل برای صنعت نفت به همراه داشت.
صنعت نفت 1 - سپاهان 1 (دقیقه 23: ساسان انصاری): اشتباه فاحش از نوشی‌صوفیانی در دفع توپ موجب شد بازیکنان سپاهان صاحب توپ شوند که پاس علی‌محمدی و ناکامی مدافعان صنعت نفت در دفع این موقعیت را انصاری تبدیل به گل مساوی کرد.
صنعت نفت 2 - سپاهان 1 (دقیقه 30: کرار جاسم): دومین گل صنعت نفت را کرار جاسم با زدن توپ به سمت چپ دروازه و خلاف جهت اولیویرا به ثمر رساند.
صنعت نفت 2 - سپاهان 2 (دقیقه 3+45: جلال‌الدین علی‌محمدی): پاس در عمق خوب مروان حسین در موقعیت مناسبی به علی‌محمدی رسید که او هم توپ را از بین پای نوشی‌صوفیانی عبور داد و موفق شد گل تساوی‌بخش سپاهان را در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بزند.
صنعت نفت 3 - سپاهان 2 (دقیقه 89: کرار جاسم): ضربه آزاد استثنایی کرار جاسم از گوشه محوطه جریمه به کنج دروازه سپاهان رفت تا صنعت نفت در لحظات پایانی گل سوم خود را به ثمر رساند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • اوقات شرعی هشتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان