Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: به دنبال بارش برف در بیشتر مناطق استان اردبیل شاهد افت دما و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی هستیم.

سرهنگ سیدحجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل با اشاره به بار‌ش‌های اخیر باران و برف در بسیاری از مناطق استان اردبیل اظهار داشت: براساس پیش‌بینی‌های اخیر سازمان هواشناسی شاهد بارشهای خفیف باران و برف در بسیاری از مناطق استان اردبیل هستیم که به دنبال همین بارشها افت محسوس دما در منطقه اتفاق افتاده و سطح جاده‌های مواصلاتی به ویژه گردنه‌های منتهی به استان لغزنده می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به نکات ایمنی با توجه به بارندگی اخیر برف، افزود: مسیر حوزه آذربایجان شرقی و محور سرچم به علت بارش برف لغزنده است بنابراین رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی قبل از سفر خودروهای خود را ایمن کنند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر محور آذربایجان‌شرقی و محور سرچم بارش برف گزارش می‌شود که علاوه بر آن سطح جاده‌ این محورها نیز لغزنده است و حتما رانندگانی که قصد سفر برون‌شهری دارند وضعیت وسایل نقلیه خود را بررسی کنند و حرکت بدون زنجیرچرخ در آن مسیر به علت شدت بارش برف امکان‌پذیر نمی‌باشد و همین امر ضرورت همراه داشتن زنجیرچرخ را بیش از بیش افزایش می‌دهد.

فتاحی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با سرعت مطمئنه در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری اردبیل حرکت کرده و از تخلفات حادثه‌ساز از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/

R41374/P41362/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد