Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > رسانه - در سوم آذر، ماجرای سکوت معنی‌دار حامیان دیروز احمدی‌نژاد و تعیین تکلیف برگزاری کنسرت در مشهد پربازدید بود.

امروز برای مخاطبان سرویس سیاسی مهم بود بدانند حامیان دیروز احمدی‌نژاد چرا امروز ساکتند؟ در این سرویس نقل قولی از مسعود پزشکیان هم پربازدید بود که گفت: دولت احمدی‌نژاد در عرض ۳ سال به اندازه ۳۰ سال پول به حسابم واریز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خبر پربازدید دیگری گفت با پیشنهاد علم‎الهدی کنسرت‌ها در مشهد تعیین تکلیف می‌شوند.

گزارشی درباره تاثیر افت لیر بر سفر ایرانی‌ها به ترکیه بیشترین بازدید را در سرویس اقتصادی داشت. پس از آن، نقل قولی از حریری پربازدید شد که گقت: بازار فردوسی و استانبول نرخ ارز را تعیین نمی‌کنند. اعلام شرایط بازگشت به کار بازنشستگان هم خبر پربازدید بعدی بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی، بازیگر زن سرشناس سکوتش را شکست و یک قربانی تازه در پرونده رسوایی اخلاقی هاروی واینستین مشخص شد. پس از آن، ناگفته‌های فریبا کوثری در روز تولدش بازدید زیادی داشت. در این سرویس همچنین ماجرای تولید سریالی که تماشاگران تلویزیون مشکلات خود را در آن می‌بینند هم پربازدید شد.

در سرویس اجتماعی، گزارشی درباره ۱۱مرحله برای مدیریت‌ زلزله‌های‌ویران‌گر به خصوص مرحله قبل‌از لرزش‌، بازدید زیادی داشت. پس از آن، پاسخ هلال احمر به شائبه کمک به بوکمال سوریه در گیرودار زلزله کرمانشاه پربازدید بود و افشای پشت پرده جریمه خودرو حامل کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل اعلان عمومی بیانیه نماینده آمریکا در آژانس درباره ایران و برجام پربازدید شد. پس از آن، پای تنش دیپلماتیک بین پاریس و مسکو به ستون پربازدیدهای کشید. پس از آن، واکنش حزب‌الله به بازگشت حریری به لبنان بازدید زیادی داشت.

مخاطبان سرویس طنز هم از دیدن زلزله و سلفی با کفش پاشنه‌بلند شوکه شدند!

57231

کلید واژه‌ها : خبرآنلاین -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۳ استان و در پنج روز گذشته، از حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به افراد آسیب‌دیده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی با اشاره به امدادرسانی در سیل و آب‌گرفتگی از چهارم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: ۱۳ استان از جمله اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، افزود: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند، امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748627

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • شگرد جالب محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • ۵ رقیب قالیباف در کرسی ریاست مجلس /تندروها به صف شدند /وزیر احمدی نژاد هم هست
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه