Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@03:13:26 GMT

انصارالله یمن حمله تروریستی مصر را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۵۶۹۶

انصارالله یمن حمله تروریستی مصر را محکوم کرد

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت ما اقدام جنایتکارانه که مسجدی در شمال سینا را هدف قرار داد، به شدت محکوم می‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جنبش انصارالله یمن، به حمله تروریستی مصر واکنش نشان داد.

به گزارش المنار، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت ما اقدام جنایتکارانه که مسجدی در شمال سینا را هدف قرار داد، به شدت محکوم می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جمعه در پی انفجاری تروریستی، که نمازگزاران را در مسجدی در روستای «الروضه» واقع در شرق «بئر العبد» در شمال سینای مصر را هدف قرار داد، دست‌کم 235 تن جان باخته و بیش از 100 تن نیز زخمی شدند.

در پی کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از شهروندان مصری در انفجار تروریستی منطقه عریش در شمال سینای مصر را هدف قرار داد، ریاست‌جمهوری مصر سه روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟

نیروهای انصارالله یمن ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دادند؛ این‌ در حالی است که منابع خبری از آماده شدن گسترده ارتش آمریکا برای حمله به خاک یمن خبر می‌دهند.

دریافت 30 MB

خبرنگار: مریم همتی / تدوینگر: یزدان قربانی 

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • شمال یمن بمباران شد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد