Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل ، هاروی واینستین تهیه کننده هالیوودی اکنون یکی از رسواترین چهره های تاریخ هالیوود به شمار می رود.

در اکتبر ۲۰۱۷، نیویورک تایمز و نیویورکر، گزارش کردند که هاروی واینستین، تهیه‌کننده فیلم برجستهٔ آمریکایی، توسط چندین زن به آزار جنسی و تجاوز جنسی متهم شده‌است. در پی آن بسیاری از زنان مشغول در هالیوود نیز واینستین را به این اعمال متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واینستین هرگونه «رابطهٔ جنسی بدون توافق» را تکذیب کرده‌است.

مدتی پس از انتشار اولین اتهامات، واینستین از شرکت خود، واینستین کمپانی، اخراج شد.

به دنبال این اتفاق هنرپیشه هایی مثل آنجلینا جولی نیز علیه او افشاگری کردند. جولی گفت که از سوی این تهیه کننده مورد آزار جنسی قرار گرفته بود.

اکنون اوما تورمن هنرپیشه مشهوری که در فیلم بیل را بکش بازی کرد شب گذشته در اینستاگرام رسمی خود اعلام کرد او نیز یکی از قربانیان هاروی واینستین بوده است.

اوما در حساب اینستاگرام خود نوشت: «روز شکرگزاری به همه به غیر هاروی واینستین و توطئه های کثیفش مبارک! خیلی خوشحالم که همه چیز برای رسوایی تو به آرامی پیش می رود. تو حتی لایق یک گلوله هم نیستی!»

اوما تورمن نیز یکی از قربانیان تعرض جنسی این تهیه کننده بوده است و قصد دارد طی مصاحبه ای همه چیز را علیه او افشا کند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی

تور نوروزی کنسرت علیرضا قربانی که از ۳ فروردین آغاز شده بود در ۷ فروردین به پایان رسید و در انتهای مراسم قربانی با اهدای شاخه گلی به عوامل برنامه که در ۸۰ کنسرت او را همراهی کردند از آنها تشکر کرد.

کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی کنسرت علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • تجاوز به زنان، جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • کلاهبرداری مدعی تجاوز جنسی به صهیونیست‌ها در هفت اکتبر
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • نظربازی و چشم چرانی بنیان خانواده را به باد می‌دهد
  • (تصاویر) کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • ببینید | بررسی ۷۵ سال خشونت جنسی اسرائیل علیه زنان فلسطینی!
  • کمک‌های هوایی در غزه بار دیگر قربانی گرفت + فیلم