Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پیشین منچستریونایتد از سبک بازی این تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو انتقاد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک کانتونا که بین سال های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرد در جدیدترین مصاحبه خود ضمن انتقاد از سبک بازی این تیم زیر نظر ژوزه مورینیو عنوان کرده ترجیح می دهد بازی تیم های هجومی تر را تماشا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانتونا به BBC گفته:

منچستریونایتد زیر نظر مورینیو فوتبال دفاعی بازی می کند که مطابق هویت این باشگاه نیست. منچستریونایتد مثل بارسلونا است و باید فوتبال هجومی بازی کند. ما زمان فرگوسن فوتبال خلاقانه بازی می کردیم. البته مورینیو را دوست دارم و او جام می برد که بسیار مهم است. از کاریزمای او خوشم می آید و آدم باهوشی است اما گواردیولا را هم دوست دارم و سبک بازی تیم های او را به مورینیو ترجیح می دهم. هر دو مربیانی بزرگ هستند اما فوتبال تهاجمی را ترجیح می دهم. فوتبال خلاقانه را دوست دارم و در طول دوران فوتبالم هم اینگونه بازی کردم.

اریک کانتونا افزود:

یونایتد باشگاه من است. آن ها در خون من هستند اما الان اگر بخواهم بازی را تماشا کنم ترجیح می دهم بازی های خلاقانه تری را تماشا کنم. مثل بازی های بارسلونا و یا رئال مادرید تحت هدایت زیدان. بازیکنانی چون کروس و مودریچ مغز رئال مادرید هستند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی، ساندرلند با نتیجه 2-1 چلسی را شکست داد تا رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج شکسته شود.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ زیدان پس از اولین جلسه تمرین در منچستریونایتد
  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • ریوالدو: مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت بارسلوناست؛ ژوزه انسانی بزرگ و یک برنده است
  • تصاویر باورنکردنی: کینگ اریک روی صحنه می‌خواند!‏
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • کارلو آنچلوتی: گواردیولا «جنتلمن» بود مثل همیشه
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»