Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لایپزیشی ها از بازی برابر وردربرمن می گوید.

طرفداری - هازن هوتل تایید کرد، سابیتزر برای مدتی طولانی از میادین دور خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه لایپزیش، فردا (شنبه) تیم های لایپزیش و وردربرمن از سری مسابقات هفته سیزدهم بوندس لیگا به مصاف هم خواهند رفت. رالف هازن هوتل، سرمربی لایپزیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس مطبوعاتی وی بدین شرح بود؛

بازی برابر وردربرمن:

دیدار سختی خواهیم داشت. آن ها با یک مربی جدید و سبکی جدید بازی می کنند و حالا نه تنها خوب دفاع می کنند بلکه در حملات نیز عالی کار می کنند. مسابقه فردا (شنبه) بازی جذابی خواهد بود. می خواهیم در دیدار برابر وردربرمن نیز مانند دیدار مقابل موناکو در لیگ قهرمانان اروپا، بازی کنیم. اگر چنین بازی کنیم، شکست دادن ما سخت خواهد بود. بازی برابر موناکو، بهترین بازی ما در طول فصل بود.

کوین کمپل:

 او بازی های بسیار خوبی انجام داده است. به خصوص در پست شش که عالی کار کرده است. او در هر بازی کیفیت خود را نشان می دهد. کمپل یکی از مهم ترین بازیکنان ما است. امیدوارم در آینده نیز به موفق باشد.

 مصدومیت سابیتزر:

او برای مدتی طولانی در دسترس نخواهد بود. هنوز مدت زمان دقیق دوری وی از میادین مشخص نیست. خوشبخانه مصدومیت وی نیازی به عمل جراحی ندارد ولی نباید در مورد او هیچ ریسکی را متحمل شد. باید بسیار مراقب باشیم تا مارسل دوباره مصدوم نشود. سابیتزر باید کامل درمان شود و بعد به میادین بازگردد. او بازیکن مهمی برای ما بود ولی حالا کمپل و بروما می توانند جای او را پر کنند. 

 وضعیت مصدومیت ایسلانکر، پولسن، هالستنبرگ و کمپل:

ایسلانکر از دیروز در تمرینات حاضر شده است و توانسته به طور کامل تمرین کند. به احتمال فراوان وی فردا بازی خواهد کرد اما در ترکیب ابتدایی حاضر نخواهد بود. کمپل، پولسن و هالستنبرگ دیروز در تمرینات شرکت نکردند و هنوز مشخص نیست به این بازی خواهند رسید یا خیر.

 ترکیب تیم برابر وردبرمن:

چند تغییر مهم در این بازی خواهیم داشت. البته همه چیز به بازیکنان آسیب دیده بستگی دارد. تا کنون موفق شدیم با سیستم چرخشی بسیار خوب ظاهر شویم. تیم وردربرمن بسیار جاه طلب است ولی ما هم حالا با پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا روحیه زیادی پیدا کرده ایم و دوباره روی لیگ تمرکز کرده ایم. هر کاری خواهیم کرد تا در این بازی پیروز شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900139

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!