Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@17:26:00 GMT

آواربرداری از منطقه سرپل ذهاب + فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۵۹۹۱

آواربرداری از منطقه سرپل ذهاب + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ کار آواربرداری در محلات مختلفاین شهر  آغاز شده و آب و برق و گاز بخشی از این شهر وصل شده است.
آواربرداری در محلات مختلف سرپل ذهاب به ویژه محله فولادی این شهر که خسارات بیشتری به آن وارد شده، سرعت بیشتری به خود گرفته است.
باوجود اینکه این محله بافتی نسبتا قدیمی دارد، تعدادی از ساختمان های تازه ساخت هم وجود دارد که به دلیل رعایت نکردن اصول ساختمان سازی کاملا تخریب شده و طبق گفته ساکنان محل، شماری از ساکنان این ساختمان های چند طبقه زیر آوار گرفتار و جانشان را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

آواربرداری در مناطق زلزله زده + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)

عصر ایران - پتار با نام کامل دولسه نومبر دو خسوس دو پتار (Dulce Nombre de Jesús de Petare) یک برون شهر فقیر نشین در شرق کاراکاس، ونزوئلا است. پتار به عنوان یکی از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان شناخته می شود.

پتار، مانند بسیاری از فقیر نشین های دیگر در جهان از خانه های مسکونی غیررسمی و ناایمن تشکیل شده که در حاشیه یک کلان شهر (در این مورد، کاراکاس) قرار گرفته است. این منطقه به ندرت از سیاست های محلی و ملی سود می برد. در خلاء سیاسی، باندهای خلافکار و جنایتکار در این فقیرنشین اقتصادهای محلی را برای تجارت غیرقانونی در اختیار گرفته اند.

پتار شامل مجموعه ای از ساختمان های آجر قرمز است که یا رنگ خود را حفظ کرده یا با گچ رنگی پوشیده شده اند. ساختارهای بتنی به حفظ این ساختمان ها که در شیب کوه های اطراف بالا رفته اند، کمک می کنند. سقف ساختمان ها به طور معمول از ورق های فلزی و دیگر مصالح موقتی شکل گرفته که از بی ثباتی و فقر در این شهر حکایت دارد.

پتار را می توان شهری در حومه کاراکاس در نظر گرفت زیرا خود به صدها محله تقسیم شده است. خیابان های باریک و بی نام جایی برای بازدیدکنندگان باقی نمی گذارند و آن را به دژی تسخیرناپذیر تبدیل می کند.

پتار به نوعی خانه باندهای جنایتکار سازمان یافته است که به طور مداوم با یکدیگر نیز درگیر می شوند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند

دیگر خبرها

  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • پتار ؛ از پر جمعیت ترین محله های فقیر نشین جهان(+عکس)
  • نفرین شاه باستانی ایران: افسانه پیروزی بر صخره‌های سرپل‌ذهاب