Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب از گرگان، متن پيام آيت الله سید کاظم نورمفيدی نماينده ولی فقيه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمين محمد حسین سبحانی امام جمعه سابق گنبدكاووس بدین شرح است:

     بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت روحانی خدوم و انقلابی حجت الاسلام و المسلمین سبحانی رحمه الله علیه امام جمعه سابق گنبد موجب تاسف و تاثر فراوان شد، آن مرحوم که از شاگردان مقام معظم رهبری و مدافعین راستین انقلاب اسلامی بوده در عمر با برکت خود بویژه در مدت بیست و دو ساله امامت جمعه شهرستان گنبد ملجا و پناه اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی قرار گرفته و در مسیر عبودیت و بندگی خالصانه خدا با مجاهدت وسلامت نفس قدم برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضایعه فقدان آن فقید سعید را به محضر رهبر معظم انقلاب،  عموم مردم عزیز استان گلستان و اهالی بزرگوار گنبد بویژه به ارادتمندان، وابستگان، خانواده و فرزندان آن عالم متخلق تسلیت عرض نموده، از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم واز عموم مردم بزرگوار می خواهم با شرکت گسترده در مراسم تشییع و مجالس ترحیم بار دیگر قدرشناسی خود از روحانیت متعهد و دلسوز را به اثبات برسانند. غفر الله لنا و له. سید کاظم نورمفیدی

ائمه جمعه اهل سنت گنبد کاووس نیز با تسلیت ارتحال روحانی و ﻋﺎﻟﻢ جلیل القدر، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین سبحانی امام جمعه سابق شهرستان گنبدکاووس آنرا ضایعه جانسوزی برای شهرستان و استان دانستند.

«آخوند عبدالکریم جاور» و «آخوند عبدالباسط نوری زاد» اظهار کردند: درگذشت منادی وحدت در شهرستان را محضر حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد کاووس، جامعه روحانیت، عموم مردم شهرستان و استان گلستان و به خصوص خانواده مکرم ایشان صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای همه بازماندگانش صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

«سید مناف هاشمی» استاندار گلستان نیز در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین سبحانی رحمه الله علیه، روحانی انقلابی و امام جمعه سابق گنبد کاووس را تسلیت گفت و برای ایشان از درگاه ایزد منان طلب غفران و بخشش الهی مسئلت کرد.

مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» امام جمعه اهل سنت آق قلا، «آخوند ناصر قزل» امام جمعه اهل سنت قازان قایه، «آخوند عبدالرحمان کر» و «آخوند قربان محمد اونق» ائمه جمعه اهل سنت بندر ترکمن، «آخوند ابوبکر خوجملی» امام جمعه اهل سنت نگین شهر، «آخوند عبدالجبار میرابی» امام جمعه اهل سنت قره تپه، «آخوند مدد آقا هوشمند» امام جمعه اهل سنت اینچه برون، «آخوند حاجی محمد جرجانی» امام جمعه اهل سنت تاتار علیا، «آخوند بای مراد امدادی» امام جمعه اهل سنت انبارالوم، «آخوند بهرامگلدی نبوی نژاد» امام جمعه اهل سنت گمیشان، «آخوند عبدالرزاق رهبر» امام جمعه اهل سنت مسجد جامع عرفانی آق قلا، «آخوند گوگلان» مدیر حوزه و «آخوند اسماعیل قدیری» امام جمعه اهل سنت چنارلی، «آخوند عبدالمجید آرمون» امام جمعه اهل سنت ینقاق گالیکش،«مولوی محمد حسین گرگیج» امام جمعه اهل سنت آزادشهر، «مولوی مشعوف» امام جمعه اهل سنت گالیکش و «آخوند عبدالجلیل فرهمند» مدرس حوزه علمیه ضیائیه فراغی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با پیام های جداگانه ای ارتحال حجت الاسلام سبحانی را تسلیت گفتند.

گفتنی است؛ به مناسبت ارتحال حجت الاسلام  والمسلمین حاج محمد حسین سبحانی در آستانه هفته بسیج و هفته وحدت روز شنبه 4 آذر ماه در این شهرستان عزای عمومی اعلام شد.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی به مهندس محسن مهرعلیزاده، درگذشت همسر ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای مهندس محسن مهرعلیزاده
درگذشت سرکار خانم عذرا لباف، همسر محترمه را به جنابعالی و فرزندان بزرگوار و بستگان داغدار تسلیت عرض می‌کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مکرّمه، رحمت و مغفرت و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان، طول عمر با عزت، صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896166

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی