Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با بیان اینکه پشتیبانان داعش بعد از این هم بیکار نخواهند نشست، از احتمال بهره‌گیری مجددد آنها از گسل‌های مذهبی و قومی در منطقه خبر داد.به گزارش بلاغ، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به شکست تروریست های تکفیری داعش در عراق و سوریه و درباره توطئه های آینده پشتیبانان این گروهک ها اظهار داشت: در این رابطه سه نکته مطرح است که باید به آن ها توجه کرد؛ اول اینکه داعش به لحاظ سیاسی، نظامی و اقتصادی پایان یافته اما به لحاظ امنیتی پایان نیافته و افراد آنها به صورت پراکنده موجود هستند، هرچند دیگر پایگاه و سرزمینی تحت سلطه خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دومین نکته این است که گسل‌های مذهبی و قومی در همه کشورها به ویژه کشورهای منطقه وجود دارد و این گسل ها هر لحظه می تواند فعال شود و مورد بهره‌برداری پشتیبانان داعش قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سومین مسئله در این زمینه اشاره کرد و گفت: مثلث عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا که داعش را ایجاد کرده اند و از آن پشتیبانی و حمایت کرده اند و حتی در حوزه دیپلماسی نیز تلاش کرده اند تا در مذاکرات ژنو از این تروریست‌ها حمایت کرده و آنها را مدیریت کنند، بعد از این هم بیکار نخواهند نشست و به دنبال فتنه های جدید خواهند بود.

نقوی حسینی اظهار داشت: در چنین شرایطی که این سه عامل وجود دارد، نمی‌توان تصور کنیم که در آینده فتنه ای نخواهد بود و قطعا باید منتظر فتنه های دیگر باشیم؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در پاسخ نامه سردار سلیمانی تأکید کردند که همه باید مراقب توطئه های جدید باشیم.

وی با بیان اینکه فتنه جدید با رنگ و طرح های جدید به وقوع خواهد پیوست، تصریح کرد: بعید است فتنه جدید مانند آنچه در عراق و سوریه اتفاق افتاد، باشد و گروهک هایی از نوع داعش را بتوانند ایجاد کنند؛ چرا که همه سرمایه‌گذاری ها روی داعش صورت گرفت اما این گروهک در نهایت شکست خورد.

عضو هیئت رئیسه کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دیگر گروهک های تروریستی و تکفیری از جمله جبهه‌النصره تأکید کرد: تصور می کنم اتباع این گروهک ها که به طور پراکنده در خاک سوریه موجود هستند، از سوی دولت مرکزی سوریه با آنها برخورد شود اما مهم پشتیبانان این گروهک ها هستند که توطئه های جدید را طراحی خواهند کرد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما

 به گزارش تابناک،بر اساس یک آگهی فوت یک فرد مشخص شد که پدر که بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بوده سه پسر و یک دختر وی در این سازمان مشغول کار هستند درحالی که در اکثر خانواده ها بعضا سه تا چهار فرزند بیکار هستند.

عصر ایران نوشت: روز گذشته آگهی مراسم ترحیمی در مسجد بلال صداوسیما در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن مشخص شده پدر این فرد فوت شده بازنشسته اداره کل فنی پخش صداوسیما بود و ۲ برادر متوفی در حوزه ریاست، یک برادرش در شبکه جام جم و یک خواهرش هم در معاونت فنی مشغول بکار هستند.

البته در این آگهی مشخص نشده که آیا خود فرد متوفی هم در صداوسیما مشغول بکار بوده یا نه.

در حالی از یک خانواده حداقل پنچ نفر حقوق بگیر صداوسیما هستند که در بعضی خانواده ها تا چهار فرد تحصیل کرده بیکار هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • قاضی دهقانی: میزبانی از اعضای گروهک منافقین جرم محسوب می‌شود
  • صدای چپ امریکایی را  در تهران می‌شنوید؟
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران