Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – روز نخست رقابت های کبدی قهرمانی آسیا با پیروزی تیم های مردان و زنان ایران و بدون رقم خوردن شگفتی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست مسابقات کبدی مردان و زنان قهرمانی آسیا جمعه در سالن امام خمینی (ره) گرگان پس از انجام ۲۰ بازی به پایان رسید.

در بخش مردان و از گروه یک، مطابق انتظار تیم های مدعی هند و پاکستان حریفان خود را شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکستانی ها امروز هر سه بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا صعودشان به مرحله نیمه نهایی قطعی شود. هندی ها نیز هر دو بازی خود را برنده از زمین خارج شدند.

از جمله نتایج جالب توجه این گروه می توان به شکست سنگین افغانستان مقابل ژاپن اشاره کرد.

در گروه دو نیز که تیم کبدی کشورمان هردوبازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا خیالش از بابت صعود به عنوان سرگروه به مرحله نیمه نهایی آسوده شود. ایرانی ها ابتدا به سادگی تایلند را شکست دادند و در بازی دوم با حمایت پرشور تماشاگران بر تیم کره جنوبی غلبه کردند.

پس از ایران، سریلانکا و کره جنوبی با یک پیروزی و یک شکست در رتبه های دوم و سوم جدول قرار گرفته اند. از جمله نتایج جالب این گروه به پیروزی با اختلاف ۱۰۰ امتیاز سریلانکا مقابل ترکمنستان می توان اشاره کرد.

در بخش زنان نیز شگفتی خاصی رقم نخورد و نتایج مطابق انتظار پیش رفت.

در گروه یک تیم کره جنوبی با سه پیروزی متوالی صعودش به مرحله نیمه نهایی را مسجل کرد. هندی ها نیز با کسب دو پیروزی از بخت بالایی برای صعود برخوردار هستند.

از جمله نتایج جالب این گروه می توان به پیروزی های نزدیک کره جنوبی مقابل چین تایپه و تایلند اشاره کرد.

در گروه دو نیز، تیم زنان کشورمان شروع بسیار خوبی در این مسابقات داشت و در تک بازی روز اول مقابل تیم عراق پیروزی قاطعی را کسب کرد و سریلانکا با کسب دو پیروزی به صدرجدول تکیه زد. پیروزی سریلانکا بر پاکستان از جمله نتایج جالب این گروه بوده است.

در حاشیه مسابقات روز نخست آئین افتتاحیه رسمی رقابت ها با حضور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا، معاون فرهنگی وزیر ورزش، استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان، آق قلا و گنبدکاووس در مجلس، رئیس فدراسیون کبدی و تعدادی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

ایرانی ها برای صدرنشینی به میدان می روند

مسابقات کبدی مردان فردا (شنبه) با برگزاری ۱۰ بازی پیگیری می شود که طبق برنامه از ساعت ۸ به صورت همزمان تیم هند با افغانستان و تایلند با کره جنوبی دیدار می کنند. سپس از ساعت ۹ تیم کشورمان به مصاف ترکمنستان می رود و همزمان ژاپن با عراق مصاف می دهد.

از ساعت ۱۴ به طور همزمان تیم ایران با سریلانکا و ترکمنستان با تایلند رقابت می کنند و از ساعت ۱۵ افغانستان با عراق و کره جنوبی با ترکمنستان دیدار می کنند. از ساعت ۱۶ نیز هند با پاکستان برای سرگروهی گروه یک به مصاف هم می روند و سریلانکا با تایلند مسابقه می دهد.

در بخش زنان نیز از ساعت ۱۱ صبح تیم کشورمان پذیرای سریلانکا خواهد بود و همزمان پاکستان با ژاپن بازی می کند. پس از آن، چین تایپه با تایلند و هند با ترکمنستان دیدار می کنند.

از ساعت ۱۳ تیم کشورمان مقابل پاکستان به میدان می رود و همزمان عراق با سریلانکا بازی می کند. از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، هندی ها با کره جنوبی دیدار می کنند و چین تایپه به مصاف ترکمنستان می رود. در نهایت از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه، تیم ایران برای تثبیت صدرنشینی به مصاف ژاپن می رود و پاکستان با عراق دیدار می کند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق

مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو از هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیارد دلاری سالانه از صادرات خدمات مهندسی آب و برق در ۴ یا ۵ سال آینده خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مجتبی اکبری، مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: دوماه پیش به عنوان وزیر محترم امورخارجه به سریلانکا سفر کرده بودیم که مسئولان این کشور اذعان داشتند یک پروژه بسیار مهم در کشور سریلانکا به موقع و با هزینه برآورد شده توسط این کشور بدست متخصصان ایرانی اجرا شده است و بسیار اعلام رضایت داشتند.
اکبری رقم تأمین مالی این پروژه توسط سریلانکا را 500 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: متخصصان ایرانی با صدور و انتقال دانش و خدمات فنی و مهندسی به کشور سریلانکا، امکان آغاز فعالیت شرکت‌های سریلانکایی در امور مهندسی صنعت آب و برق را فراهم کردند که این مسئله مورد تقدیر رئیس جمهوری سریلانکا قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه بزرگ مهندسی ظرف روزهای آینده توسط مسئولان ایرانی و سریلانکایی به بهره برداری خواهد رسید.
اکبری بحث بازارسازی برای شرکت‌های ایرانی را در دولت سیزدهم یک رویکرد جدی دانست و گفت: بحث توسعه دیپلماسی به‌خصوص با کشورهای همسایه در صدور خدمات فنی و مهندسی آب با جدیت در حال پیگیری است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا 4 یا 5 سال آینده بتوانیم سالانه بیش از 5 میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.
وی ادامه داد: در کشورهای عراق، الجزایر، قطر، تاجیکستان، اسلوونی و حوزه آفریقا در حال بررسی و مذاکره اجرای پروژه های جدید آب و برق توسط متخصصان ایرانی هستیم.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • شروع شاگردان شمسایی با یک دوئل/ کار سخت تیم ملی فوتسال ایران
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق