Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعتی پس از انتشار گزارش تیراندازی در ایستگاه متروی آکسفورد در قلب لندن و بسته شدن این ایستگاه، پلیس لندن از بازگشایی این ایستگاه خبر داد.

ایران آنلاین / پلیس لندن با اعلام این خبر افزود: هیچ نشانه ای از شلیک گلوله در نزدیکی مترو کشف نکرده است. پیشتر پلیس لندن اعلام کرده بود در واکنش به حادثه تیراندازی در محله آکسفورد در مرکز لندن، نیروهای مسلح پلیس را به محل حادثه اعزام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پلیس لندن از مردم این شهر خواست از ازدحام و رفت و آمد به منطقه  مرکزی شهر خودداری کنند. پلیس ایستگاه مترو منطقه را تخلیه کرده و نیروهای بسیاری را در اطراف محل تیراندازی مستقر کرده بود. محله ی آکسفورد در مرکز فروشگاهی شهر قرار دارند و از جمله پر رفت و آمدترین محله های لندن به شمار می آید.

امروز همزمان با جمعه سیاه در لندن، شمار بسیاری از مردم برای خرید از حراجی فروشگاه ها به این محله آمده اند و ازدحام بسیار سنگینی در مرکز شهر به چشم می خورد. پلیس خودروهای فراوانی را در منطقه مستقر کرده و ایستگاه مترو بوند استریت را نیز بسته است. حادثه شلیک گلوله در ساعت های بسیار شلوغ اتفاق افتاده اما هیچ تلفاتی گزارش نشده است. / صدا و سیما

 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز توانمندسازی در محله قائمیه احداث می‌شود

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه با اعتباری بالغ‌بر ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در حال حاضر این پروژه در مراحل اولیه اجرا قرار دارد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به احداث مرکز توانمندسازی در محله قائمیه اظهار کرد: خانه فرهنگ قائمیه یکی از مراکز فرهنگی قدیمی و با سابقه در این منطقه بود که سال‌ها پذیرای شهروندان در کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و ادبی، همچنین محل تشکیل کانون‌های مختلف هنری و ورزشی بوده است.

وی افزود: این مرکز طی چند سال اخیر برای توانمندسازی بانوان به بخش خصوصی واگذار شده بود، اما به‌دلیل فرسوده و قدیمی‌بودن ساختمان آن، ادامه فعالیت در این مرکز امکان‌پذیر نبود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان این مرکز قابلیت گسترش برای ایجاد فضای مناسب‌تر برای استفاده شهروندان را داشت، تصریح کرد: بدین منظور و برای رفاه حال شهروندان تصمیم به تخریب و احداث مرکز جدید در زمینی به مساحت حدود ۴۵۰ با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع، در چهار طبقه با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار گرفته شد

کشانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه در مراحل اولیه اجرا قرار دارد.

کد خبر 746623

دیگر خبرها

  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • بازگشایی محور هراز
  • (ویدئو) سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟
  • لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس (فیلم)
  • ببینید | تصاویر عجیب از لحظه عبور قطار آتش‌گرفته از مرکز لندن در کانادا مقابل چشمان پلیس!
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • مرکز توانمندسازی در محله قائمیه احداث می‌شود