Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی مناطق زلزله زده است وهمه باید مثل بسیجیان سرباز مردم در رسیدن به هدف و آرمان رهبرانقلاب باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: همه باید با هم متحد باشیم و سرپل ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرپلذهاب اظهار داشت: بسیج ظرفیت عظیمی برای سازندگی مناطق زلزله زده است و همه باید سرباز مردم دررسیدن به هدف و آرمان رهبر معظم انقلاب باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به حضور نهادهای انقلابی برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: ملت ایران در زلزله اخیر، عزت و سربلندی خود را با کمک به زلزله زدگان نشان دادند.

وی سفر مقام معظم رهبری به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه را سبب تسلی خاطر آسیب دیدگان دانست و گفت: با توجه به در پیس بودن روزهای سرد زمستان، باید امکانات لازم برای زلزله زدگان فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بر تشکیل گروه‌های انسان دوستانه برای کمک به زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: همه باید با هم متحد باشیم و سرپل ذهابی آبادتر از گذشته بسازیم.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی صبح چهارشنبه در دیدار با گروه‌های فعال مردمی محله محور محلات کرمانشاه با عنوان مجموعه هم اندیشی اجتماعی (هما) که با حضور مدیرکل اجتماعی استانداری و دستیار مردمی سازی استانداری برگزار شد، با تشریح ظرفیت‌های اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار کرد: وضعیت اجتماعی کرمانشاه ظرفیت و پذیرش کار جبهه‌ای و تشکیلاتی دارد.

وی به طراحی قالب انسجام آفرین بین بازیگران و فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مأموریت دعوت و هماهنگی از گروه‌های مردمی اجتماعی محلات بر عهده دستیار مردمی‌سازی است.

وی ادامه داد: ضروری است در زمان کوتاهی نشست گردهمایی و هم اندیشی فعالان اجتماعی مردمی محله محور کرمانشاه صورت گیرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی هما به تشریح فعالیت‌های ۳ ساله مجموعه هما از سال ۱۴۰۰ با عملیات «فجر احسان» تا سال ۱۴۰۳ با عملیات «بیتوته مصلحین» و تقریباً هر ماه یک عملیات جمعی بین محلات کرمانشاه و برگزاری حدود ۶۰ نشست طراحی نظام مسائل و مطالبه گری از مسئولین پرداختند و راهبرهای آتی این جبهه مردمی اجتماعی را مطرح کرده و خواسته‌هایی در رسمیت دادن به این ظرفیت شبکه سازی مردمی، مطرح شد.

کد خبر 6080502

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • رئیس هئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت