Web Analytics Made Easy - Statcounter

10 ملی پوش تیم ملی کاتا مردان ایران جهت شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شدند.

طرفداری- مردان کاتا کشورمان در بخش ناگه نو کاتا، گوشین جوتسو، جو نو کاتا، کیمه نو کاتا، کاتامه نو کاتا در رقابتهای قهرماتی قاره کهن که یک شنبه 5آذر ماه در کشور تایلند برگزار می شود روی تاتامی می روند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو،جوجیتسو و کوراش، بر اساس این گزارش ناگه نو کاتا (فخرالدین فریدی وثوق و علیرضا کریمی ناصر)، در گوشین جوتسو(محمد حسن نجفی و حمیدرضا کریمی ناصر)، در جو نو کاتا (محمد مهدی درواری و سید سینا موسوی)، در کیمه نو کاتا (محمد رضا خسروی و پوریا نجار نامقی) و در کاتامه نو کاتا (مهدی عظیمی و فخرالدین رضایی) نمایندگان کاتا کشورمان در تاتامی قاره ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی داورزنی به عنوان سرمربی وهاب میرصالحی به عنوان داور و علی انصاری به عنوان مدیر تیم، ملی پوشان کشورمان را در این رقابتها همراهی می کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند