Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باواریایی ها از شرایط باشگاهش می گوید.

طرفداری - هونس می گوید رابطه اش با رومنیگه بهتر شده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، هم اکنون (جمعه) جلسه سالانه سران بایرن مونیخ در حال برگزاری است. در این جلسه سران بایرن مونیخ روبروی رسانه های داخلی و بسیاری از طرفدارانشان درباره موضوعات مختلف باشگاه صبحت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات مهم این جلسه می توان به حضور مانوئل نویر، فرانک ریبری و چند تن از بازیکنان قدیمی و جدید بایرن مونیخ اشاره کرد. اولی هونس رئیس باواریایی ها در مصاحبه ای در این مراسم از موضوعات جالبی صحبت کرده است.

هونس درباره شرایط فوتبال جهان و رابطه اش با رومنیگه، گفت:

کارل هاینتس رومنیگه و من دوباره با هم کار می کنیم. این موضوع که این همکاری دوباره و بعد از دورانی که من در زندان بودم به وجود آمده است، برایم آسان نبود. ما حالا با هم کار می کنیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که ما با هم اختلاف و درگیری داشته باشیم. حالا خانواده بایرن مونیخ دویست و نود هزار عضو رسمی دارد. این باعث افتخار است.

هونس ادامه داد:

 با وجود اینکه بایرن مونیخ همواره در اولویت کار های من است و به عنوان یک رئیس در باشگاه کاملا احساس راحتی می کنم ولی گاهی اوقات صلح در سوریه را به موفقیت در ورزش و فوتبال ترجیح می دهم. همه این گونه نیستند. هنگامی که ما با چلسی، منچستر سیتی یا پاری سن ژرمن رقابت می کنیم یعنی وارد یک رقابت با قطر، ایالات متحده عربی و الیگارشی ها(افراد بسیار ثروتمند که نفوذ زیادی در سیاست هم دارند، به خصوص در روسیه) شده ایم. پس باید آگاهانه و خلاقانه عمل کنیم.

 هوینس درباره بازگشت یوپ هاینکس، گفت:

می توانیم به خودمان افتخار کنیم. شب بازی در پاریس باعث شد به خودمان بیاییم و سر انجام هاینکس را به باشگاه برگرداندیم. هنوز هم می توانیم بهتر شویم ولی از عملکرد خوب خود در هفته های گذشته بسیار خوشحالیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • در ظاهر بی‌قدرت اما همه کاره در پشت پرده؛ هونس و رومنیگه چه جایگاهی در بایرن مونیخ دارند؟
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • مجسمه «بکن باوئر» در محوطه آلیانتس آرنا نصب می شود
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود