Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده ا اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز در هیچ‌یک از جبهه‌ها شکست نخورده است، اظهار کرد: اگر لشکر اسلام به وظایف خود به‌خوبی عمل کنند هیچ‌گاه شکست نمی‌خورند.

وی ادامه داد: لشکریان اسلام همچنین با حفظ اتحاد و وحدت توأم با تبعیت از ولایت مطلق فقیه و ولی‌الله نه‌تنها از مقابل دشمن مجبور به عقب‌نشینی نخواهند بود بلکه به پیروزی هم‌دست می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام ممی زاده حمایت امداد غیبی و مسلمین را رمز موفقیت لشکر اسلام در برابر هجمه‌های دشمن عنوان و بیان کرد: بسیج بر همین شاخص‌ها تشکیل و یکی از وظایف ذاتی بسیج حمایت از دین اسلام و لشکریان اسلام است.

وی اضافه کرد: امروزه بیشترین هجمه‌های دشمن و جبهه کفر علیه نیروهای بسیج است چراکه دشمن نیز پی برده که بسیج لشکر مخلص خداست و به این خاطر که هیچ‌وقت بسیج اجازه ظلم و ستم را به جبهه کفر نمی‌دهد به‌شدت احساس نگرانی از گسترش تفکر بسیج دارند.

حجت الاسلام ممی زاده بابیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها از ‌جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی پیشتاز است، ابراز داشت: بسیج علاوه بر وظایفی که دارد برای تأمین امنیت و آرامش مردم همواره از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اهر در ادامه با ذکر اینکه بسیج در همه نقاط کشور برای محرومان و فقرا خانه می‌سازد، گفت: بسیاری از مستضعفان و محرومان جهان برای اینکه بتوانند بر دشمن چیره آیند بسیج را برای خود الگوی مقاومت و ایستادگی انتخاب کرده‌اند و شاید این نیز حاصل کارنامه درخشان بسیج در پیروزی علیه تروریست‌های تکفیری داعش باشد.

حجت‌الاسلام ممی زاده اضافه کرد: زمانی که سردار سلیمانی زمان پایان عمر داعش را اعلام کرد برخی‌ها نمی‌توانستند باور کنند در طول سه ماه داعش ریشه‌کن می‌شود و عدم قبول این تصمیم این بود که تروریست‌های داعش حامیانی همچون امریکا، اسرائیل و عربستان سعودی را داشتند و قبول کردن شکست آن‌ها بر همه سخت بود ولی به لطف پروردگار متعال طومار داعش و داعشی ها با مجاهدت مدافعان حرم و بسیجیان سلحشور با همراهی نیروهای مردمی مقاومت در عراق و سوریه درهم‌پیچیده شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی روشنفکرنماها در داخل کشور به این معتقد بودند که با تروریست‌های داعش نیز دور میز مذاکره بنشینند ولی غافل از این‌که مقاومت همیشه بر مذاکره با دشمن پیروز بوده و اگر با این تفکرات پیش می‌رفتیم یقیناً داعش به پایان خط شکست نمی‌رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مسئول دبیرخانه اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج در مراسم گرامیداشت یاد سردار محمد حجازی، شهدای کنسولگری و شهدای امنیت در مسجد النبی گنبدکاووس با اشاره به عملیات تنبیهی و غیر قابل ترمیم وعده صادق در ۱۴ آوریل در سرزمین‌های اشغالی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۲ ساعت هیمنه ۷٠ ساله صهیونیست‌ها را بهم ریخت.

سرهنگ مقداد فرمانی گفت: جمهوری اسلامی با انجام این عملیات به سران رژیم جعلی اعلام کرد اگر بی عقلی کنند این بار دیگر نه پس از ۱۲ روز بلکه در عرض چند ثانیه طومارشان پیچیده خواهد شد و هر چه سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند سقوط شان زودتر رقم می‌خورد.

او افزود: تنبیه دشمن، اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، تحمیل قدرت تهاجمی، تبیین قدرت پوشالی بازدارندگی دشمن، شکست هیمنه رژیم صهیونیستی و اجرای مطالبه مردمی شش اهدف عملیات تنبیهی وعده صادق بود.

وی افزود: تنازع حق و باطل از روز ازل تا ابد ادامه دارد و هر کس دل در گروی جبهه حق دارد در سیر این حرکت تاریخی که هدایت آن با خداوند است قرار می‌گیرد.

فرمانی گفت: امروز تقابل رژیم صهیونیستی و فلسطین تقابل دو زبان و قبیله نیست، بلکه تقابل دو جبهه و تفکر است و در این دوران باید تکلیف مان را مشخص کنیم در کدام جبهه هستیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از دلاورمردان ایران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • رجزخوانی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، صرفاً مصرف داخلی دارد
  • بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند