Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@12:26:23 GMT

کرمان قهرمان لیگ برتر کونگ فو کشور شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۷۰۴۶

کرمان قهرمان لیگ برتر کونگ فو کشور شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی همتی، سرپرست هیئت کونگ فوی استان کرمان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی عصر جمعه، سوم آذر جاری به پایان رسید، گفت: تیم استان کرمان با نام هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان شرکت کرد که کلیه هزینه های تیم بر عهده هیئت استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هفته ها مبارزه، سرانجام بانوان با غیرت استان، توانستند برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر کشور شوند.

همتی تصریح کرد: تیم استان کرمان با ترکیب فاطمه پاریزی، مهدیه سیدمرادی، الهه پورخسروانی و فاطمه زید ابادی به مربیگری صبا عباسلو و سرپرستی محبوبه رنجبر در این رقابت ها حضور یافت.

وی یادآور شد: در پایان رقابت های لیگ برتر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، تیم استان کرمان با36 امتیاز تیمی و 96 امتیاز انفرادی اول شد و تیم های سپهر فارس با 30 امتیاز تیمی و 90 امتیاز انفرادی و اسطوره البرز با 21 امتیاز تیمی و 66 امتیاز انفرادی به ترتیب در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.

همتی با اشاره به اینکه دور پایانی رقابت های لیگ برتر کونگ‌فو از یکم تا سوم آذر جاری برگزار شد، افزود: در مجموع، مسابقات لیگ برتر فدراسیون حدود سه ماه به طول انجامید.

انتهای پیام/ب

کونگ فوکاران کرمانی بر سکوی نخست رقابت های لیگ برتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان

رقابت‌های کشتی آلیش بانوان قهرمانی استان فارس در مجموعه ورزشی تختی شیراز برگزار شد و در پایان تیم شیراز به مقام قهرمانی رسید.
تیم‌های جهرم و لار به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم ایستادند.
برترین‌های این رقابت‌ها به مسابقات کشوری که ۲۸ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • قهرمان لیگ هلند فردا مشخص می‌شود
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی