Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ کاخ سفید در بیانیه‌ای بامداد شنبه روایت طرف آمریکایی را از گفت‌وگوی تلفنی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه مطرح کرد.  در بخشی از این بیانیه آمده است: «اکنون که نبرد رقه به پایان رسیده و ما در حال پیشرفت به سمت مرحله ایجاد ثبات با هدف ضمانت عدم توانایی داعش برای بازگشت هستیم رئیس‌جمهور ترامپ همچنین رئیس‌جمهور اردوغان را از تغییرات قریب‌الوقوع در حمایت‌های نظامی ما از شریکانمان در صحنه میدانی سوریه، مطلع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
ساعاتی قبل‌تر وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی گفت ترامپ در مکالمه تلفنی به اردوغان گفته او دستوراتی برای توقف ارسال سلاح برای کردهای سوریه صادر کرده است. 
مولود چاووش اوغلو در یک کنفرانس خبری در آنکارا گفت: «یکبار دیگر ناخشنودی ما از ارسال سلاح برای اعضای YPG به آقای ترامپ انتقال داده شد. ایشان بسیار صریح گفتند که دستور داده‌اند برای گروه YPG سلاح ارسال نشود.»
وی اضافه کرد: «ما از وعده عدم تأمین سلاح برای YPG استقبال می‌کنیم و می‌خواهیم که اجرایی شدن آن در عمل را ببینیم.» منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی تشکل‌های ورزشی ایران با ارسال نامه‌ای خطاب به سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری کشورمان ضمن تقدیر از اقدامات مثبت در دولت وی از جمله انتخاب مدبرانه وزیر ورزش و واگذاری باشگاه‌ های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، پیشنهاداتی را به رئیس دولت مطرح کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت