Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@08:20:48 GMT

جسد جوان اصلاندوزی در کانال آب کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۸۲۶۰

جسد جوان اصلاندوزی در کانال آب کشف شد

جسد جوان اصلاندوزی که در سیفون کانال اصلی آبیاری این شهر غرق شده بود با تلاش نیروهای مردمی و امدادی کشف شد.

ایران آنلاین /رئیس جمعیت هلال شهرستان پارس آباد گفت: جسد جوان 25 ساله غرق شده که اهل روستای ایدر اصلاندوز می باشد بعد از 5 ساعت تلاش کشف و با اشاره به معلوم نبودن علت غرق شدن این جوان، جسد برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاعتی از همکاری و تلاش عوامل مدیریت بحران از جمله شهرداری و بخشداری و عوامل انتظامی و مرزبانی به ویژه مردم غیور اصلاندوز در کشف جسد این جوان تقدیر و تشکر کرد./صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم

سیدرضا حسینی،مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه ۲ پروژه در منطقه در سال ۱۴۰۳ برای سرمایه‌گذاری معرفی‌شده که یکی بوستان جوان است، اظهار کرد: بحث شهربازی این بوستان با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی بوستان و دریاچه آن به مساحت ۱۷۰۰۰ متر مطرح است تا به مرحله‌ای برسد که علاوه بر شهروندان، زائران و مسافران هم بتوانند استفاده کنند.

 وی در خصوص وضعیت بوستان جوان افزود: بوستان جوان یک پروژه عظیم در سطح منطقه ۲ است و ظرفیت‌های بسیاری در این بوستان در صورت وجود نگاه ویژه وجود دارد.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اقداماتی که برای بهسازی بوستان جوان انجام‌شده است، گفت: سال گذشته فقط برای روشنایی بوستان یک قرارداد ۹ میلیارد تومانی داشتیم که شروع شد و امسال هم ۱۰ میلیارد برای تکمیل روشنایی و توسعه بوستان جوان در دست اقدام است. 

حسینی با بیان اینکه وجود کاربری‌های ناسازگار یکی از مشکلات اساسی این بوستان است، اظهار کرد: برای این موضوع مصوبه سفر ریاست جمهوری را داریم که باید ۲۲ هکتار از اراضی اطراف بوستان که کاربری‌های نامتجانسی مانند دامداری و مرغداری دارند، تملک شوند. 

وی ادامه داد: ما پیگیر هستیم که تملک‌های موردنیاز این منطقه از محل زمین‌های راه و شهرسازی را به نتیجه برسانیم تا کاربری‌های نامناسب این بوستان جمع‌آوری شود تا این بوستان کارکرد واقعی خودش را پیدا کند.

 مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: راه دسترسی بوستان جوان هم راه مناسبی است و لازم است یک نگاه ویژه از سمت مدیریت استان به این بوستان شود، چراکه یک ظرفیت خوبی هم برای شهروندان و هم مسافران و زائران است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نایین بازگشایی شد
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • تلاش جوان فلسطینی برای تولید نشاء سبزیجات در فلسطین
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • دستگاه‌ها در موضوع عفاف و حجاب به وظایف قانونی خود عمل کنند
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است