Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش های«آهای تو دیگه کی هستی»، «پینوکیو»، «خانه ای وجود داشت» و «بچه های خاکستری» از اصفهان به دو بخش مسابقۀ تئاتر ایران و تئاتر بین الملل جشنوارۀ بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان راه یافتند.

به گزارش ایمنا، با معرفی نمایش های راه یافته به بخش مسابقۀ تئاتر ایران و تئاتر بین الملل بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، دبیرخانۀ این جشنواره ۹ نمایش را در فهرست آثار نهایی راه یافته به بخش تئاتر ایران و ۵ نمایش را در بخش مسابقۀ بین الملل معرفی کرد که از این میان نام چهار نمایندۀ تئاتر اصفهان به چشم می خورد: اسدالله اسدی با نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» و امیر شیخ جبلی با نمایش «پینوکیو» در بخش تئاتر ایران و مرضیه اشرفیان و مهدی فدایی با نمایش «خانه ای وجود داشت» و امید نیاز با نمایش «بچه های خاکستری» در بخش مسابقۀ بین الملل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فهرست کامل نمایش های راه یافته به این دو بخش جشنواره عبارت است از:

بخش مسابقه تئاتر ایران:
نمایش "سفر شادی" نوشته سحر صبا با کارگردانی محمد رضا مالکی از تهران
نمایش "پسرها تنهایند" نوشته حمید قلعه ای با کارگردانی سید جواد رحیم زاده از مشهد    
نمایش "عقل صورتی" نوشته و کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر از تهران    
نمایش "آهای تو دیگه کی هستی" نوشته و کارگردانی اسداله اسدی از اصفهان    
نمایش "جیک جیکو در مزرعه" نوشته و کارگردانی حسین مزینانی از تهران    
نمایش "دیواکولا" نوشته عماد نصرآبادی با کارگردانی محمد جهان پا از مشهد    
نمایش "روزگار یک سگ" نوشته حمیدرضا نعیمی با کارگردانی  مهدی قلعه از  تهران    
نمایش "شب اسرار آمیز" نوشته عبد آتشانی-فریبا برجی فلاح     با کارگردانی عبدآتشانی از تهران    
نمایش "پینوکیو" نوشته و کارگردانی امیر شیخ جبلی از  اصفهان    
بخش مسابقه بین الملل:
"خانه ای وجود داشت" به کارگردانی مرضیه اشرفیان و مهدی فدایی از اصفهان
 "پنجه طلا" به کارگردانی محسن پور قاسمی از همدان
"بچه های خاکستری " به کارگردانی امید نیاز از اصفهان
"ماه پیشونی" به کارگردانی آزاده انصاری از تهران
نمایش "من و در لجباز" به کارگردانی محمود تیموری از تهران که در کنار ۴ نمایش خارجی، بخش مسابقۀ بین الملل این جشنواره را تشکیل می دهند.
گفتنی است، بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۰ تا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۶ در شهر تاریخی همدان برگزار می شود. /

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین محفل پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" همراه با عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان؛ استاد جواد محقق در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" افزود: در روایات آمده است که هرجا نامه ائمه اطهار (ع) آورده شود همانجا حرم است و عرض ارادت به امام رضا (ع) و خادمی امام رئوف محدود به مکان نمی‌شود.

مسعود ویژه گفت: هر کس به طریقی می‌تواند محضر امام رضا (ع) خدمت کند حال با دمی یا دِرَمی؛ قدمی یا قلمی، که شعرا با قلم خود عرض ارادت دارند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: وجود شاعران گرانقدر و فعال در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان مایه افتخار است که این شاعران عرض ارادت به ساحت امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در جشنواره شعر رضوی سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: تلاش‌های همه جانبه برای برگزاری چنین جشنواره‌ای جای تجلیل دارد از همه افراد فعال در این عرصه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6096243

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در رشت آغازشد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • کدام نمایش‌ها در مونودرام خوزستان به صحنه می‌آیند؟
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «تله موش» روی صحنه می رود
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است