Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مرورگر اینترنتی مشغول ساخت ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران هنگام بازدید از وب سایت ها هشدار می دهد کدامیک قبلا هک شده اند.

 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ فایرفاکس به تازگی مشغول ارائه ویژگی جدیدی برای مرورگر خود است که هنگام بازدید کاربر از وب سایت ها به او هشدار می دهد کدامیک قبلا با سرقت اطلاعات روبرو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایرفاکس برای ارائه این ویژگی با وب سایت Have I Been Pwned همکاری می کند. این وب سایت می تواند ایمیل کاربران را کنترل کند و به او هشدار دهد که اطلاعاتش هک شده است یا خیر.

یکی از کارشناسان Have I Been Pwned نیز این همکاری را تایید کرد است. البته ارتقای جدید در مراحل اولیه است اما کاربران می توانند آن را از Github دانلود و آن را در نسخه Developer امتحان کنند.
این افزودنی بسیار ساده است. اگر کاربر از وب سایتی بازدید کند که در فهرست Have I Been Pwned قرار داشته باشد، به کاربر هشدار داده می شود که امنیت سایبری آن قبلا به مخاطره افتاده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و خیرونا امروز _شنبه، پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لالیگا اسپانیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بارسلونا و خیرونا

لالیگا اسپانیا (خیرونا - بارسلونا) ساعت ۲۰:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750456

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الوحده‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و التعاون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • درباره سایت نظامی بوسکومب داون